afgelopen vrijdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
stefan123
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

afgelopen vrijdag

Bericht door stefan123 »

Wie was die heerlijke dame met krullen die er voorbije vrijdagmiddag rond een uur of 2 was? Ben benieuwd of ze vaker komt en ik weer 's van 'r kan genieten...

Groet, Stefan
bi-arnhem44
Geaardheid: bi
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: afgelopen vrijdag

Bericht door bi-arnhem44 »

Mogge, ze was niet alleen heerlijk met een goed lijf, maar ook open en spontaan met een vlotte babbel...

Groet Bi/Arnhem,, man met sik
venga
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: afgelopen vrijdag

Bericht door venga »

Ik kan volledig meegaan met de vorige twee berichten. Wat een heerlijke meid was dat!! Het was mijn eerste keer dat ik in de cinema van Arnhem aanwezig was. Ik kwam voor 'Stelletjealtijdgeil' en dacht bij binnenkomst meteen dat ik haar zag.

Na de voorbereidingen en de oriëntatie op de ruimte ging ik mij eerst douchen, zoals ik al in het forum had aangegeven te zullen gaan doen. Schoon, fris en geil stapte ik de ruimte in. Zij zat op het bed en vroeg haar of zij DE dame was van het forum. Nee zij zei, ik kijk nooit op het forum!! Ik wist dat ik met een andere dame van doen had. In plaats van verwarring voelde ik een enorme klik door haar spontaniteit, maar ook door haar prachtige lijf.

Ik ging naast haar zitten en genoot van haar slanke lijf, haar vriendelijke gezicht, de manier waarop zij mij aankeek, haar mooi gevormde borsten cub C en haar wespentaille. Ze zij dat ik haar mocht aanraken. Ik begon met de achterkant van haar bovenarmen te strelen.

Vervolgens schoof ik naar achteren op het bed en kwam zij voor mij zitten. Zij leunde tegen mijn borst en ik voelde haar rug. Omdat ik achter haar zat, kon ik vrij haar zachte borsten masseren en kneden. Even kneep ik te hard en werd meteen door haar gecorrigeerd. Ik ging verder en kustte haar hals, haar oren en streelde haar borsten en buik. Zij trok direct de juiste conclusie door vast te stellen dat ik een knuffelaar ben. Iets dat in een gangbang niet altijd op prijs wordt gesteld.

Lager dan haar buik kon ik niet gaan, want een collega EC loper was druk met haar kutje bezig. Zij wilde een stap verder gaan maar twijfelde tussen mij en de andere man. Ik wist dat ik was gekomen voor Stelletjealtijdgeil + wat maakt het uit, laat iedereen vooral doen wat hij of zij lekker vind. Ik gaf haar met de andere man de gelegenheid om lekker te seksen.

De reactie van haar was dat ze toch voor mij koos. Zij draaide zich om en keek in haar spontane gezicht met frivole blonde krullen. Wij zonden even waarna ik zacht op mijn rug werd geduwd. Mijn pik werd heerlijk gepijpt en mijn lichaam werd heerlijk gestreeld door haar. Ik voelde de tantra technieken die zij toepaste en was verrast dat zij ook alle namen van de technieken kende. Heerlijk, heerlijk, heerlijk, was de pijpbeurt.

Zij was ook super duidelijk dat er nog weinig tijd was en dat zij op z'n hondjes geneukt wilde worden. Liever was ik nog even met het voorspel doorgegaan, maar ik respecteerde haar tijdschema.

Het was even zoeken naar een condoom in mijn maat (XL) maar eenmaal gevonden in mijn rugzakje, stond zij al voorover gebogen om van achteren genomen te worden. Onze beenlengte was niet helemaal ideaal, maar wij vonden uiteindelijk de positie waarin ik haar van achteren heerlijk kon neuken. Hoe langer ik in haar kutje op en neer bewoog met mijn harde pik, hoe beter de timing werd.

Ik kwam diep in haar klaar en wist dat mijn ballen vol genoeg waren om ook Stelletjealtijdgeil nog te kunnen plezieren. Ik stroopte mijn zwaar gevulde condoom af om haar voor de volgende ronde steun te geven. Haar handen rustte op mijn voeten. Mijn lul rustte in haar blonde krullen. Mijn handen waren weer vrij om haar heerlijke zachte borsten te kneden.

Ik voelde een klik en wilde telefoonnummers uitwisselen. Tegelijkertijd dacht ik, tja, ik ken haar nog maar 20 minuten, laat ik niet te hard van stapel lopen. Wel was duidelijk dat ze mij had versierd, maar als ik de 2 reacties voor mij lees, was ik die middag niet de enige.

Ik hoop dat ik deze dame zonder naam nog een keer tegen kom. Sowieso heb ik een heerlijke ervaring met haar opgedaan. Als zij het toevallig toch leest, bedankt voor alles en dikke kus.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten