Bezoek vrijdag 8 maart

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bezoek vrijdag 8 maart

Bericht door Student »

Afgelopen vrijdagmiddag weer eens tijd om eind van de middag de bios te bezoeken. Ik vertrek zonder al te veel verwachtingen, op het forum staan geen stelletjes aangekondigd en eind van de middag is het vaak niet meer zo druk...

Wanneer ik rond een uur of vier de bios binnenkom is het inderdaad niet zo druk. Rond een uur of vijf hoor ik echter vanuit de bioszaal vrouwenstemmen! Een stelletje krijgt een rondleiding door de cinema, altijd spannend wat er dan gaat gebeuren. Ik zie vanuit de zaal een leuk stel van ergens in de 40 (denk ik). Zij ziet er spannend uit met mooie rondingen en leuk kort haar. Ze draagt mooie kousen, een kort leren rokje en een kanten truitje. Helaas vertrekt het stel weer naar beneden. Zou het inderdaad alleen een verkennend bezoek zijn geweest en is het stel verder niets van plan?

Gelukkig hoor ik een paar minuten later weer de zoemer gaan. Het stel komt weer boven en neemt plaats in de heterozaal. Direct wordt er met elkaar gezoend en grijpt de man van het stel naar haar kutje, wat haar zo te zien niet onberoerd laat! De man verdwijnt om zich uit te kleden en ik maak een praatje met de vrouw. Het is inderdaad de eerste keer dat ze hier zijn, maar in clubs en dergelijke hebben ze al wel wat ervaring. Ik kom naast haar staan en complimenteer haar met haar spannende voorkomen. Wanneer de man terugkomt vervolgen ze hun spel. Ze ontbloot haar schitterende grote borsten en wanneer ik vraag of ik ze mag aanraken geeft ze aan dat dat mag. Het is heerlijk om haar met z'n tweeën te verwennen. Wanneer ik haar kutje voel voel ik dat die drijfnat is.

We verplaatsen ons naar de matras in de zaal waar we gedrieën pijpen, vingeren en zoenen. Heerlijk om zo met een stel bezig te zijn! De man verdwijnt om condooms te halen. Het kluissleuteltje werkt echter niet. Het zal de geile spanning wel zijn, want wanneer zij het probeert gaat het kluisje wel open. Intussen is er nog een vierde man bijgekomen. Terwijl ze haar man pijpt neuk ik haar, staand tegen de matras, heerlijk in haar natte kutje. Ook de andere mannen neuken haar. Haar eigen man spuit haar kutje heerlijk vol. Nog even genieten ze na in de stoel, waarna ze moeten vertrekken. De parkeermeter loopt af... Ik krijg nog een zoen en, met haar bloesje open vertrekken ze weer. Het was een heerlijke kennismaking! De onverwachte bezoekjes zijn vaak toch het allerlekkerst. Stel, wanneer jullie dit lezen en het leuk vinden. Ik kom graag met jullie in contact.
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Bezoek vrijdag 8 maart

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Mmmm...geil verslag student. Heb jij je even goed vermaakt. Heerlijk hoor!

X Sanne
Gebruikersavatar
venga
Berichten: 180
Lid geworden op: 21 mei 2011 07:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Bezoek vrijdag 8 maart

Bericht door venga »

Sanne, hebben jullie nog zin vandaag naar Arnhem te komen?
Student
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Bezoek vrijdag 8 maart

Bericht door Student »

Stelletjealtijdgeil schreef:Mmmm...geil verslag student. Heb jij je even goed vermaakt. Heerlijk hoor!

X Sanne
Zeker heb ik me goed vermaakt! Hoop binnenkort ook weer een keer met jullie.
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Bezoek vrijdag 8 maart

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

venga schreef:Sanne, hebben jullie nog zin vandaag naar Arnhem te komen?
Helaas Venga. Is niet vaak mogelijk op vrijdag.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 33 gasten