Donderdag 7 maart

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
07 maart 2019 08:36

• Wat een heerlijke foto's hebben jullie geplaatst. Echt jammer dat ik alleen op de avonden of de vrijdag kan, anders was ik zeker langs gekomen. Behalve lekker zijn jullie een super gezellig/leuk stel mensen.
    Zoals je ziet niet helemaal kaal geschoren, maar wel lekker
    venga

Geslacht: Man
    Leeftijd: 43
    Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL

07 maart 2019 09:54

07 maart 2019 11:34

• venga schreef:Wat een heerlijke foto's hebben jullie geplaatst. Echt jammer dat ik alleen op de avonden of de vrijdag kan, anders was ik zeker langs gekomen. Behalve lekker zijn jullie een super gezellig/leuk stel mensen.

Thx Venga x
    Stelletjealtijdgeil

Geslacht: Stel
    Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
    Fetish: Exhibitionisme

07 maart 2019 11:35

• Pleasuretown schreef:Ga proberen even langs te komen tijdens de lunch.;)

Mmmmm zou leuk zijn ...x
    Stelletjealtijdgeil

07 maart 2019 13:19

• Helaas moest snel weg maar ze heeft me snel klaar getrokken lekkere handjes zeg.

Lekker stel zijn jullie
    Gr.
    Halfbloedje_arnhem

Geaardheid: bi
    Leeftijd: 36
    Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
    Geaardheid: Hetero

07 maart 2019 16:09

07 maart 2019 20:20

• Halfbloedje_arnhem schreef:Helaas moest snel weg maar ze heeft me snel klaar getrokken lekkere handjes zeg.

Lekker stel zijn jullie
    Gr.

Thxxxxx!
    Stelletjealtijdgeil

07 maart 2019 20:23

• Lieve heren,

Ontzettend genoten vandaag van jullie. 1 leuke meneer uitgenodigd...zit hier niet op forum volgens mij. Eddie weer gezien en dat was heerlijk. Wat heb jij me lekker geneukt en gek gemaakt zeg! :oops:
    Verder nieuwe gezichten..het was superspannend. Heel graag lees ik jullie ervaring hieronder...al is het maar kort. Zo leuk om terug te lezen.

Bedankt allemaal!

Kus Sanne
    Stelletjealtijdgeil

15 maart 2019 18:25

• Hallo Sanne,

Het was vorige week donderdag weer heerlijk om jullie in de cinema te zien. Leuk ook dat jullie vrij veel tijd hadden deze keer.
    Toen ik in de speelruimte kwam, was het gelijk al superdruk en had je een hele horde mannen om je heen staan. Ik heb ook mijn steentje bijgedragen, maar die lange man heeft wel zeer zijn best gedaan, zeg.
    Ik zag op den duur dat er een vinger in je kontje verdween. Wat een verrassing dat Kevin aangaf dat ik je in je kontje mocht neuken, terwijl jij voorover het bed gebogen stond! Dat liet ik me geen twee keer zeggen. Je kon mijn dikke paal goed hebben en ik ben heerlijk klaargekomen. Later hebben die lange man en ik nog geprobeerd een dp bij je te doen, maar het lukte helaas niet. Misschien de volgende keer... :)

Ik denk dat ik namens alle mannen spreek als ik zeg dat we ons uitstekend vermaakt hebben!

Groetjes, Eddie
    In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem en bij mij thuis (Arnhem). Stuur me gerust een PB.
    EddieEagle

Geaardheid: hetero
    Leeftijd: 35
    Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW

15 maart 2019 22:06

• EddieEagle schreef:Hallo Sanne,

Het was vorige week donderdag weer heerlijk om jullie in de cinema te zien. Leuk ook dat jullie vrij veel tijd hadden deze keer.
    Toen ik in de speelruimte kwam, was het gelijk al superdruk en had je een hele horde mannen om je heen staan. Ik heb ook mijn steentje bijgedragen, maar die lange man heeft wel zeer zijn best gedaan, zeg.
    Ik zag op den duur dat er een vinger in je kontje verdween. Wat een verrassing dat Kevin aangaf dat ik je in je kontje mocht neuken, terwijl jij voorover het bed gebogen stond! Dat liet ik me geen twee keer zeggen. Je kon mijn dikke paal goed hebben en ik ben heerlijk klaargekomen. Later hebben die lange man en ik nog geprobeerd een dp bij je te doen, maar het lukte helaas niet. Misschien de volgende keer... :)

Ik denk dat ik namens alle mannen spreek als ik zeg dat we ons uitstekend vermaakt hebben!

Groetjes, Eddie

Thxxx Eddie. Het was heerlijk!! Hoop je weer te zien...
    Stelletjealtijdgeil

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen (Arnhem)

Informatie
  • Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten