Vrijdagmiddag jong stel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
boldcock
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Vrijdagmiddag jong stel

Bericht door boldcock »

Gisteren na lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan Arnhem. Beneden kreeg ik al gelijk te horen dat ik een tas mee moest nemen, dat betekent dat het druk is. Boven gekomen was er 1 stel druk bezig op het bed, heerlijk om te zien en in de hetro cinema zat ook een leuk stel die echter nog van elkaar aan het genieten waren. Dit veranderde rap toen ze ook richting de ruimte met het groete bed liepen. Intussen kwam er een leuk stel binnen en stonden wat te kijken en aan elkaar te plukken, wat er overig geil uitzag, maar liepen daar richting trap naar beneden had toch niet aan de verwachtingen voldaan dacht ik.
Eem paar minuten later kwamen ze weer terug met alleen nog ondergoed aan en gingen weer staan kijken en konden niet van elkaar afblijven. Na enige tijd gingen ze naar de hetero cinema om uitgebreid van elkaar te genieten, ik stond er naast en waarom ik weet het niet maar vond dit vreselijk geil. Tot mijn grote vreugde nam ze mijn op ontploffen staande paal in haar hand, dit voelde hemels en hoewel ik vaker in clubs of sauna's kom was dit toch weer een bijzondere belevenis.
Bij het weggaan zaten jullie op de bank bij de lockers en heb jullie bedankt. Graag zou ik dit op wat uitgebreide schaal nog eens met jullie willen beleven.
Spreekt jullie dit aan dan hoop ik op een PB
Frederico
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag jong stel

Bericht door Frederico »

Na jou heb ik ook mijn pik nog even aangeboden. Na akkoord van hem pakte ze hem goed stevig vast en begon er met een heerlijk ritme aan te trekken terwijl ze me af en toe geil aan keek. Helaas van korte duur want het stel ging weer met elkaar bezig. Met diepe halen pijpte ze hem en even wilde ik mn pik weer aanbieden, maar heb op gepaste afstand nog even staan kijken. Bedankt stel.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten