Mannen in overvloed

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Mannen in overvloed

Bericht door sletje bi stel dev »

Vandaag een geile heerlijke dag gehad in ec Arnhem..we kwamen aan in ec om 11 uur .We hadden afgesproken met een jonge jongen een eerste x voor hem en spannend .we kleden ons uit en er waren al veel mannen.ik was geil.nat kutje en veel pikken grote geile pikken we gingen eerst op bankje zitten en lekker aan die geile pik van partner zitten en rechts de jonge man die ik aan zijn.pik zat ik pijpte hem en trok aan pik van partner. Toen gingen we naar gayzaal.en pijpte de mannen grote pikken diep.en zuigend.zoog ik de pikken naar binnen terwijl mn partner me neuke van achteren ..De pikken kwamen overal vandaan ik pijpte.ze achter elkaar terwijl ze me kutje likte neuke en een pik in kontje mmm van partner.neuk me harder mmm neuk je hoertje het was warm zweet overal ff roken en weer verder.. En toen de prive kamer in waar we geil neukte en pijpte was zo geil..toen naar het grote bed waar ik goed geneukt werd en veel klaar kwam .door partner en veel geile mannen die me neukt en me een geil lekker kutje vonden hebben.ik was zo bezig met pijpen dat ik niet meer weet wie er bij waren allemaal.veel gezichten en jong oud alles door elkaar het was geil.heb geil gespoten ge neukt gepijpt en mn geile partner is zo geil .die neukte. me hard in kutje en kontje volgens mij Ron t..uit Amsterdam pfff wat een man en een grote pik pfff die wist er wel raad mee hij zei je sloop.me
.hihi ja ik heb me best gedaan als sletje..een geil rijp sletje ben ik van me partner.heb 2 x zaad in bekkie gehad en de rest waren neukers pfff heerlijke palen ..jullie hebben me heerlijk verwend ..En dan ga de tijd snel..bijna tijd dus wij gingen weer terug naar de prive kamer waar ik geneukt werd door partner En jonkie pijpte.en toen ging partner liggen en pijpte zijn pikkie terwijl ik op partner z.n grote pik zat en hij geil klaar kwam ..Ik voelde zijn pik kloppen in me kutje pfff ..daarna zijn pik afgelikt met mijn geile sap en zijn zaad gemengd pfff was zo geil ...nou heren we gaan nu op vakantie tot eind aug ..En bedankt voor jullie geile pikken ..En m.n partner m.n geile lekkere schat hihi je was zo goed en geil ..mmm tot ziens xxx in Arnhem want er werd al gevraagd wanneer we weer komen de namen weet ik niet allemaal dus hou het bij ..Mannen..hihi..En ons jonkie ..voor de 1e x was het geil hoor je heb me geil gelikt en partner geil gepijpt ..spreken zoiezo af ..groetjes sletje bisteldev en partner
Laatst gewijzigd door sletje bi stel dev op 27 jul 2019 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
pat_v
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Mannen in overvloed

Bericht door pat_v »

Was erg geil! Wat een geil vrouwtje.
volgende x zorg ik dat ik er wat eerder ben
sletje bi stel dev
Contacteer:

Ja was super geil pfff..hihi
RonT61
Geaardheid: hetero
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door RonT61 »

Je bent zeker een vreselijk geile slet en je hebt me " gesloopt" .... maar op de manier wil.ik graag vaker gesloopt worden.

Hoop jullie graag nog wel een keer te ontmoeten.

fijne vakantie.

X Ron ( in plaats van John )
sletje bi stel dev
Contacteer:

Sorry Ron hihi ja op een geile manier was heerlijk..hoor en djw we gaan vakantie vieren xx
clitlicker69
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door clitlicker69 »

Vanmiddag ook geweest, maar was een rare ervaring. Ik was nog maar net binnen toen die man van het stel tegen me zei "Van jou weet ik het nog niet." En waarmee hij bedoelde dat hij nog niet wist of ik wel iets bij zijn partner mocht doen. Raar, want ik had toen nog geen woord met hem gewisseld, en voor zover ik weet heb ik ook niets gedaan waar hij aanstoot aan genomen zou kunnen hebben.

Dus toen had ik zoiets van ik hou me eerst op de achtergrond, en misschien dan later. Maar dat zat er helaas niet in. Houd er dus rekening mee dat als je gezicht hem niet aanstaat je eigenlijk voor niets komt.

Verder viel het me op dat het vooral die man van het stel en zijn maatje waren die bezig waren. En als amateurs is dat hun goed recht natuurlijk, maar het is wel iets om rekening mee te houden als je het bijvoorbeeld geil vindt om meerdere keren sex te hebben.

Ook doken ze regematig een afgesloten hok in met zijn drieeen. Nogmaals, dit is hun goed recht. Maar persoonlijk ga ik een miljoen keer liever naar de feestjes van Joke in de EC want daar kun je maar door blijven gaan.

De reden dat ik vandaag geweest ben is omdat dit stel dingen op het forum schreef als "hoe meer mannen hoe beter, spuit over me heen, etc." Maar voor mij kwam dat dus niet uit de verf. En van alle mannen die er waren heeft het merendeel nauwelijks iets kunnen doen.

Voor mij dus geen herhalingsgevaar. En dat ligt puur aan die man van het stel, want die vrouw is verder wel lief.
sletje bi stel dev
Contacteer:

Hoi klinkklare onzin heel veel mannen hebben van mij genoten en ik van hen en dat is je goed recht dat je liever naar feestjes ga van andere maar we zijn 2 x heel even naar prive kamer geweest 1x omdat de jongen die er bij was voor het eerst kwam en wij hem op hem gemak wilde stellen en de 2e x om afsluiten voor we weg gingen we zijn er 4uur geweest en volop genoten van de mannen en partner met gewoon op .zijn sletje en als hij nee zeg is het nee..Ik had het erg druk met mannen en niet alleen mijn man en de jongen wij hebben het erg gezellig en geil gehad in ec en dat niet iedereen aan de beurt kwam is omdat wij niet van 11 uur tot 6 7 uur blijven
En verder veel plezier bij andere feestjes...
Bi stel dev
Geaardheid: bi
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Bi stel dev »

Heey zeikerd je liep als een loopse hond rond en ja wij bepalen met wie we iets doen neem gewoon de volgende keer je vrouw of vriendin mee net zo gezellig toch kun je niet tegen een afwijzing kom je toch niet bij ons als we er bezig zijn. Gedraag je eerst als een normaal iemand inplaats van trekkend tien keer de wc in te lopen kijken als ze omgekleed is dat is fucking irritant dus lag meer aan je zelf
pijppaal
Geaardheid: bi
Leeftijd: 45
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door pijppaal »

Helemaal gelijk dat het aan jezelf ligt.... ik ken dit stelletje en heb meerdere malen heeeel veel plezier gehad samen en zelden heb ik meegemaakt dat de partner iemand afwijst,waar hij dus absoluut niet tegen kan als je als een debiel met de kleren nog aan erbij staat dan mag je zeker niet meedoen maar voor de rest als je respect hebt voor de sletje en samen hun gang laat gaan als ze bezig zijn dan kom je zeker aan de beurt.Het is de meest lekkere en geile vrouw die ik heb meegemaakt in de EC.

Ps. Fijne vakantie nog!!!!!
clitlicker69
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door clitlicker69 »

Ik liep niet de plee in om te kijken of ze al omgekleed was, maar om te kijken of er iets mogelijk was... Gezien wat er de rest van de middag allemaal is gebeurd, lijkt me dat niet vergezocht. Maar goed, jij zat twee meter verderop op die rode bank; had je tegen me gezegd even wachten, of ze moet zich even omkleden, dan had ik dat niet gedaan.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bruce866 en 21 gasten