Sletje bi stel dev.goed bevredigd vandaag
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Sletje bi stel dev.goed bevredigd vandaag
Was een heerlijk dag vandaag, geil geneukt door.m.n man en de mannen lekker gepijpt .Ben lekker geneukt heerlijk gevoeld aan me kutje en lijf zalig ...Geniet er elke keer van samen metm.n man die me weer heerlijk neukte op allerlei. Manieren was ook geil om sletje 30 jr bezig te zien, daardoor had ik het ook druk wahaha zaad in bekkie .gehad en geil geneukt ,ook glenn thank you voor je neuk pik in me kutje maar m.n mannetje neuk het geilst hihi heerlijk schattie in de gloryhole samen afgesloten met jou pik in me mondje en daarna geil in me sappige kutje ,toen je klaar kwam voelde ik je pik kloppen pfff zo geil .,daarom maandag weer lekker geilen ..bedankt mannen en me lekkertje xx
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Re: Sletje bi stel dev.goed bevredigd vandaag
Vrijdag was mijn 2e keer in Arnhem, en viel met de neus in de boter.
Bij binnenkomst al actie in de grote ruimte, snel uitkleden en maar eens rondwandelen.
Met een bak koffie kwam je naast mij zitten en begon er een heerlijk spel met je man, toen hij omdraaien tegen je zei, YES.
Je hebt me heerlijk verwend en ik mocht in je mondje klaarkomen. Super wat een heerlijk vrouwtje ben jij. nogmaals thnx.
Bij binnenkomst al actie in de grote ruimte, snel uitkleden en maar eens rondwandelen.
Met een bak koffie kwam je naast mij zitten en begon er een heerlijk spel met je man, toen hij omdraaien tegen je zei, YES.
Je hebt me heerlijk verwend en ik mocht in je mondje klaarkomen. Super wat een heerlijk vrouwtje ben jij. nogmaals thnx.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten