eerste keer na corona

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
rick-rick
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

eerste keer na corona

Bericht door rick-rick »

gisteren zijn ik rick en jannie weer even in de cinema in arnhem geweest en ja het was er weer als vanouds gezellig na het uitkleden heb ik jannie eerst op het grote bed even weer aan haar zweep laten wennen en daarna haar in de sling gelegd waar de mannen haar heerlijk likte neukte en het warme zaad over haar heen spoten
daarna even gedoucht en weer op het grote bed gelegd en beetje olie er bij en de mannen gingen haar masseren spelen en natuurlijk ook neuken na een tijdje zijn we naar de andere zaal gegaan en hb ik haar op haar knieën voor mij gezet terwijl ik in de stoel zat en zij mijn heerlijk pijpte even later heb ik haar in een gloryhole gezet en moest ze van mij alle pikken pijpen en aftrekken die ze via de gaten aangeboden kreeg na dat ze de nodig pikken gepijpt had heb ik haar weer even op het bed gelegt en haar de nodige tikken gegeven met meerdere zwepen wat zij natuurlijk heerlijk vind haar kontje was weer mooi rood gekleurd we gingen nog even verder op het grote bed met spelen daarna douche om naar huis te gaan maar we kwamen ingesprek met paar mannen bij het liggende kruis en ja evenlater lag jannie alweer op het kruis vast en hebben we haar heerlijk spuitend laten klaarkomen maar zo als aan alles komt een eind en zijn we gaan aankleden en gegaan

bij deze willen we de mensen die er waren voor de nette en leuke middag was zeker gezellig en voor herhaling vatbaar ( gaat ook wel gebeuren hoor )
en ook willen we het erotica team bedanken voor de nodige gezelligheid en netheid ga zo door

groetjes van rick (rick-rick ) en jannie ( geile dame23 )
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Hot Holly en 12 gasten