Ik ben samen met een fwb opzoek naar een trio met mensen van onze leeftijd (twintigers). Zijn er toevallig meiden/jongens die dit leuk lijken? Als het meer dan een trio wordt is dat ook goed, we zijn nu puur opzoek naar mensen (orgy is ook wel nice denk ik?).
Het liefst een Bi meid of een meid die open staat om met een andere meid erbij wat te doen. Ik ben Hetro mijn FWB is Bi!
Laat maar weten, als je wellicht geinteresseerd bent! (DM me)
Ik ben samen met een fwb opzoek naar een trio met mensen van onze leeftijd (twintigers). Zijn er toevallig meiden/jongens die dit leuk lijken? Als het meer dan een trio wordt is dat ook goed, we zijn nu puur opzoek naar mensen (orgy is ook wel nice denk ik?).
Het liefst een Bi meid of een meid die open staat om met een andere meid erbij wat te doen. Ik ben Hetro mijn FWB is Bi!
Laat maar weten, als je wellicht geinteresseerd bent! (DM me)
Cheers
Beste Dave001,
Wat leuk dat je even op ons forum komt kijken. Graag willen wij jullie even laten weten dat wij ook elke eerste vrijdag van de maand een Jongerendag hebben. Wellicht is dit iets voor jullie!
Heb je een DM gestuurd, zoals je in je post vroeg. Hij blijft alleen in postvak uit hangen, waarschijnlijk omdat je DM vol zit.
Wij horen in ieder geval graag terug van jullie!
Hey hey! Ik heb een bi FWB chick van 29 en zdlf ben ik 28. Beide sportief leuk en relaxed in de omgang. Misschien in contact komen? Orgie ook leuk,weet alleen niet of ik haar dan mee krijg.