Hoi alle EC bezoekers!
Heeft iemand een idee wat Rubys sexfeestje in houd?
Ik zat te denken om deze week langs te gaan maar wil liever niet dat het al te druk is. Is iemand een keer geweest en weet die hoe of wat? Dan kan ik de dag beter uitkiezen.
Rubys sexfeestje
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Rubys sexfeestje
Meestal is het 1e het drukste daarna wordt het vaak rustiger.
Qua drukte is overdag en avonds meestal wel gelijk.
Wat er allemaal gebeurt kan je wel terug lezen in de geile verhalen hier op het forum.
Zoals: https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=29&t=66833
Groet, Langelat
Qua drukte is overdag en avonds meestal wel gelijk.
Wat er allemaal gebeurt kan je wel terug lezen in de geile verhalen hier op het forum.
Zoals: https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=29&t=66833
Groet, Langelat
- BoogieKnight
- Leeftijd: 0
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Hoi Succubus.
Ruby’s gangbang is een betaalde gangbang, dus je kunt heel wat actieve mannen verwachten. Zelfs als het rustig is is er toch wel een man of 15-20 verspreid over 3 uur, soms veel drukker.
Voordeel in Arnhem is dat het in een aparte ruimte is, en aangezien de entree 50 euro is is de drempel voor aanwezige mannen hoog. De mannen hebben 3 uur sexgarantie wat de druk een beetje van de ketel haalt
Ook is er iemand aanwezig om het in de gaten te houden.
Al met al zitten er een aantal voor- en nadelen aan als je als vrouw alleen op zo’n moment gaat, het is aan jou om te kijken of het je aanspreekt.
Ruby’s gangbang is een betaalde gangbang, dus je kunt heel wat actieve mannen verwachten. Zelfs als het rustig is is er toch wel een man of 15-20 verspreid over 3 uur, soms veel drukker.
Voordeel in Arnhem is dat het in een aparte ruimte is, en aangezien de entree 50 euro is is de drempel voor aanwezige mannen hoog. De mannen hebben 3 uur sexgarantie wat de druk een beetje van de ketel haalt

Al met al zitten er een aantal voor- en nadelen aan als je als vrouw alleen op zo’n moment gaat, het is aan jou om te kijken of het je aanspreekt.
- BoogieKnight
- Leeftijd: 0
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Begrijp nu dat dit een volstrekt irrelevant antwoord is gezien wat je van plan bent, maar misschien heb je een idee 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten