Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gerrit Willem
Berichten: 501
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Bericht door Gerrit Willem »

Dan heb ik d’r een gezicht bij. Ik groette jullie toen jullie de grote ruimte binnenkwamen. Heb nogal getatoeëerde schouders
Groet GW/Papillon
breadape06
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2023 19:43
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Bericht door breadape06 »

Juicy en Buurman ! bedankt voor de supergeile middag ! heel relaxed was het en fantastisch om je te zien genieten van alle pikken
Ook dat je iedereen aandacht geeft is heerlijk om te zien !

..Juicy ik was de man die als eerste pijpte !.... ik hield het op een gegeven moment echt niet meer en heb heerlijk over je lichaam gespoten ! heerlijk klaargekomen , goddelijk ben je en wat een prachtig lichaam heb je !
Gebruikersavatar
Goodlooking
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 okt 2011 08:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Bericht door Goodlooking »

Wat een geile middag was het vandaag. Het tijdsblok dat Juicy had aangegeven was erg ruim en ik hoopte dat ik nog op tijd was om mee te kunnen genieten.

Ik liep de winkel binnen en vlak achter mij kwam na wat achteraf bleek stel85 binnen. Toen op dat moment had ik nog geen idee dat dit het 2e stel zou zijn wat later aan zou sluiten en er een geweldig schouwspel van zou maken samen met Juicy.

Ik spoedde mij naar boven en hoorde bij het openen van de deur al aardig wat gekreun uit de grote ruimte komen. Hierop snel mijn kleren in een kluisje gestopt en naar de grote ruimte gegaan. Daar zag ik een man of 7 zitten/staan en dat Juicy geneukt werd door een man en dat ze tegelijkertijd een man pijpte. Ik trok mijn boxershort uit en wachtte geduldig aan de rand van het matras op wat aandacht van Juicy. Die aandacht hoefde ik niet lang op te wachten want binnen no-time pakte Juicy mijn pik en begon hem hard en stijf te pijpen. het duurde dan ook niet lang voordat ik op oorlogssterkte was en gebaarde dat Juicy op haar knieën op het matras moest gaan zitten. Ik nam plaats achter haar en neukte haar lekker stevig terwijl ik hoorde hoe ze kreunde van genot. Terwijl ik haar neukte pakte ik haar voorzichtig bij haar haren en terug deze voorzichtig naar achter (geen idee of harder een optie was maar bleef even aan de veilige kant). Nadat ik haar enkele minuten had geneukt kwam ik heerlijk klaar in haar kutje. Hierop nam Juicy even een pauze want ze was al aardig bezweet. Toen ze de ruimte verliet kwam stel 85 binnen. Juicy werd aangespoord het stel even welkom te heten aangezien ze hier specifiek om had gevraagd hier op het forum. Dit deed ze dan ook netjes.

Stel85 was duidelijk even de sfeer aan het proeven en bleef nog even op een afstandje staan te kijken. kort daarop kwam Juicy terug en stelde stel85 op hun gemak en nodigde de vrouw van stel85 uit om op het matras plaats te nemen. de vrouw van stel85 ging op haar rug liggen en Juicy verkende haar lichaam met haar handen en mond om steeds lager uit te komen en haar vervolgens lang te likken en te vingeren. De vrouw van stel85 genoot enorm en dat was zeker te horen en te zien. Vanaf dit moment was het even Juicy samen met de vrouw van stel85 voor ik denk ruim 15 minuten. Bloedgeil om te zien hoe beide vrouwen elkaar aan het verwennen waren. Later sloten de partners van beide vrouwen nog aan en werd het een mooi schouwspel om naar te kijken voor de aanwezige mannen waaronder mijzelf.

Uiteindelijk zocht Juicy mij en de aanwezige mannen weer op en stond ze naast het matras alweer diverse mannen af te trekken. Stel85 keek op een afstandje en genoot duidelijk van het schouwspel.

Voor mij was het toen helaas weer tijd om te gaan. Ik bedankte de aanwezigen voor het geile uurtje en vertrok. Beide stellen bedankt voor jullie aanwezigheid en misschien tot snel nog eens.

Groetjes Goodlooking.
leukstebuurman
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 mar 2015 08:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Bericht door leukstebuurman »

Hey toppers,

Wij vonden het een super leuk en geil samenkomen. Ik hoop dat Juicy ook nog haar visie deelt in deze post.
Op naar het volgende feestje.

De leukstebuurman
xsjuicyxs
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Bericht door xsjuicyxs »

Zoooo, dat was weer eens na lange tijd niet in EC Arnhem te zijn geweest een heerlijk geil middagje met leuk gezelschap. :)

Iets tegen enen lopen Buurman en ik de winkel binnen. Even een klein rondje winkel, maar als snel lopen we de trap op naar boven. Eenmaal door de deur voelt het gelijk vertrouwd, maar wat vernieuwingen vallen ons direct op. Ook valt het mij op dat er best al wat heren rondlopen.

We kleden ons uit en ik kleed mij in kousen, jarretel en BH. Buurman vraagt wat er nog op de stoel ligt als hij alles in de kluisjes wil doen. Ik antwoord dat het mijn string is, maar besluit ook dat ik die maar gelijk achterwege laat. Ik trek alles recht en vraag aan Buurman of het mooi staat en direct hoor ik twee mannen achter mij de outfit goedkeuren.

We lopen eerst even een rondje. Ik werp een blik in de gay cinema, hetero cinema en we lopen door naar de grote ruimte. Direct valt op dat het liggende kruis weg is en er een ander mooi 'ding' voor in de plaats is gekomen. Enfin..tot zover mijn bevindingen.. tijd om een filmpje te kijken.

We nemen plaats in de hetero cinema. Ik kan me eigenlijk niet focussen op de film... en eerlijk gezegd sta ik te popelen. Ik heb best wel zin in actie en het idee van de mini gangbang op het grote matras zoals aangegeven in mijn aankondiging gaat door mijn hoofd. Als ik tegen Buurman zeg dat ik naar de andere ruimte wil voor actie zegt hij dat ik maar alleen moet gaan. Hij zal volgen na 5 minuten. En oei..dat vind ik stiekem wel spannend. Maar ik sta op en ga naar de grote ruimte.

Ik kom de grote ruimte in en zie dat het leeg is daar... oja.. de meesten waren natuurlijk ergens rondom de hetero cinema... maar oke... haha
Ik spreid mijn handdoekje op het matras en al snel loopt de ruimte aardig vol. Yes...superleuk.
Ik meld gelijk even dat als iemand wil meespelen ik het fijn vind als iedereen naakt is of in 'feestkleding'. Dat hoef ik geen twee keer te zeggen. In no time gaan de kleren uit en nog geen minuut later lig ik op mijn rug met een warme tong op mijn klit en een pik in mijn rechterhand. En nog een minuut later zit er zo'n 4 a 5 man op het matras.

Ik geniet van de aandacht voor mijn kutje en pak de pikken om me heen die ik pakken kan. Eén in mijn mond en nog meer handen op mijn borsten en geen idee waar al die handen verder nog vandaan kwamen. Wat een goed begin! Buurman is dan ook best verrast dat als hij na 5 minuten binnenkomt we al volop in actie zijn haha.

De kleine gangbang is een feit. Pikken die ik kan pijpen, vingers die mijn kutje lekker verwennen, tongen op mijn borsten en tepels en al snel ook een lekkere lul in mijn kutje. Als één van de aanwezigen die ik trek dan ook nog eens over mij heen klaarkomt is het hele plaatje compleet.
Buurman kijkt vanaf een afstandje toe en geniet van het spel.

Af en toe stap ik even van het matras om wat andere pikken te pijpen en dan ga ik voorover gebogen staan tegen het matras om ook lekker vanachter genomen te worden.
Niet veel later word ik nog even extra stevig aangepakt en flink doorgeneukt, daar houd ik wel van hoor. Daarna wil ik even opfrissen en loop ik met het zaad druipend over mijn lichaam richting toiletten.

Als ik van het matras stap zie ik ineens een stel staan. Ik vraag of zij het stel zijn dat op mijn aankondiging heeft gereageerd en dat is zo. Wow, wat onwijs leuk denk ik en ik zeg dat ik heel even ga opfrissen maar snel terugkom.
Ik doe een quick fresh up en ga snel terug naar het leuke stel dat nog een beetje afwachtend toekijkt. Buurman oppert het idee dat ik de dame maar eens moet bedanken voor hun komst. Ik nodig de mooie dame uit op het matras te gaan liggen en begin haar voorzichtig te kussen. Haar ademhaling versnelt, wat mij direct bloedgeil maakt. We zoenen en ik kus haar borsten, die heerlijk zijn. Al snel ga ik verder naar beneden en trek ik haar slipje opzij. Daar blinkt een prachtige piercing, extra glimmend door haar geile vocht. Mijn tong zoekt haar klitje en ik gebruik voorzichting mijn vingers om haar warme kutje van binnen te masseren. We vrijen zo een tijdje en de dame vindt het hoorbaar erg lekker. Ze kronkelt met haar onderlichaam en duwt daarmee haar lekkere kutje tegen mijn tong. Mmmmmm..

Dan zegt Buurman dat ik haar man/vriend ook wel even mag bedanken. Zijn pik pijp ik in no time lekker stijf en niet veel later vraag ik Buurman ook mee te komen doen. Met z'n vieren zijn we intens lekker aan het ontdekken en wisselen wat af.

Na een tijdje zo genoten te hebben zoek ik er nog even een paar andere mannen bij. Die hebben we heeeeel rustig en geduldig naar ons gekeken en alle ruimte gegeven, echt top. Ik ga weer door mijn knieën en pijp lekker alles wat ik om me heen vinden kan. Al snel staat er weer iemand paraat om mij geil te neuken. Buurman heeft ondertussen de satisfyer erbij gepakt en ik geniet er even van. Tot er weer een neuker klaarstaat. Ik verkies een echte pik toch boven de satisfyer, dus word ik nog even lekker geneukt. Terwijl Buurman rechts van mij en een andere man links van mij tegelijk hun zaad over mijn borsten spuiten komt de man die mij neukt ook lekker klaar.. echt een finale setting zo.

De dame van het stel en ik gaan even samen douchen, we kleden ons vervolgens aan en verlaten met een heel voldaan gevoel de cinema.

Bedankt iedereen voor jullie komst en geilheid. Speciale dank aan het leuke stel, echt super.

Xx
Laatst gewijzigd door xsjuicyxs op 11 jan 2023 22:18, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 541
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Bericht door Benno »

Yesss! Een als vanouds goed verslag van Juicy. Ik ben er niet bij geweest (ik had een leuk thuisfeestje op dat tijdstip... ook niet verkeerd) maar kan het me helemaal voorstellen zoals jij het beschrijft. Hopelijk tot gauw
Gebruikersavatar
Joey122
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 aug 2022 19:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Bericht door Joey122 »

Wat een geil bericht fijn om te lezen dat het een gezellige middag is geweest, jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Guderian40
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 jun 2021 00:41
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Bericht door Guderian40 »

Goedenmiddag ik was er ook bij.
Ik had alleen de aankondiging gemist.
Tot die tijd waren er alleen heren.
Totdat de buurman en de jonge dame
Binnenkwam.Binnen de kortste keren
Toverde ze zich in een mooi zwart setje
Mooie kousen en hakken. Even in de hetero
Zaal gezeten en vervolgens alleen naar het
Grote matras.Daar werdt het al snel een
Geile boel.Een gedeelte van haar setje ging
Weer uit.Ondanks de 6 a 7 mannen om haar
Heen bepaalde ze zelf wat mocht en kon.
En dat was veeel.
Ik mocht haar gelijk likken en mijn vingers
Gebruiken,ondertussen was ze aan het trekken
En pijpen als of het een lieve lust was.
Alles ongedwongen en met respect.
Buurman kwam er ook bijzitten en zag dat
Het goed was.
Na het likken werd onze lieve dame op haar
Rug liggende lekker geneukt terwijl ik lekker
Gepijpt werd .wat een super geil gezicht.
Daarna lekker over haar buik gespoten.
Vervolgens werd ze even later van achteren
Genomen keihard en lekker aan het gehijg
En gekreun te horen.
Vervolgens ben ik nog een tijdje blijven kijken
Naar het mooie schouwspel waarbij de dame
Zich als een vis in het water voelde.
Bedankt voor deze mooie ervaring en
Hopelijk weer tot gauw.
Buurman ook mijn complimenten voor jouw
Rol hierin.chappo.
Dikke zoen voor de dame.
xsjuicyxs
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: Geil sletuurtje woensdag 11 januari

Bericht door xsjuicyxs »

Leuk om ook jullie ervaringen te lezen, thnx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Paasklaas en 6 gasten