Rond 13.30 arriveerde ik bij de EC in Arnhem. Lekker opgewarmd al, in een openkruispanty er naar toe gereden
Dikke Eikel (jeez.... Ik noem je verder gewoon mrX want ik ga dit niet telkens typen) wachtte me op in de winkel en we vertrokken samen naar de XXX Room. Even bijkomen, samen landen, m'n nette kleren verruilen voor de outfit en ons spel kon beginnen. Ik werd hardhandig tegen de muur gedrukt, armen en benen gespreid en er werd goedkeurend aan m'n kutje gevoeld en geproefd. Nat. Lekker spel zo! Uiteindelijk maakten we het af op het bed en eindelijk... Mijn langverwachte orgasme! Bed zeiknat en ik scheurde ook nog het hoeslaken met m'n hak (oeps, nogmaals sorry ECmensen!).
Er hadden een aantal mannen door het raam heerlijk genoten van ons spel... Fijn is dat!
We gingen op verkenning. Eerst naar de heterozaal, maar van die film werd ik niet warm of nat. MrX heeft me daar nog wél heerlijk laten komen
Terug naar de cruisezaal (toch? Die met dat grote bed). Ik ben maar gewoon op 't bed gaan liggen, MrX kwam erbij en langzaam kwamen er wat mannen omheen staan. Heerlijk, al die pikken zo voor het grijpen! Ik heb er een aantal heerlijk mogen pijpen en er werd een keer of 5 vakkundig zaad over m'n borsten gespoten... Heerlijk! Zo fijn om dat uit te smeren over m'n borsten
Speciale vermelding voor Student. Fijne vibe had je, je likte lekker en je liet me telkens zo fijn spuiten! Geile natte bende was het. En, ik voelde me vereerd dat je 2x over me heen spoot. Loved it!
Time flies when you're having fun, dus lekker uitgebreid gedoucht en weer afscheid genomen van elkaar. Ik heb enorm genoten en MrX ook gelukkig!
Wie weet tot de volgende X