About this afternoon...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
AnneK

About this afternoon...

Bericht door AnneK »

Wat een lekkere middag was dit!

Rond 13.30 arriveerde ik bij de EC in Arnhem. Lekker opgewarmd al, in een openkruispanty er naar toe gereden 😏 en ik stond op springen want ik was al ruim een week niet klaargekomen.

Dikke Eikel (jeez.... Ik noem je verder gewoon mrX want ik ga dit niet telkens typen) wachtte me op in de winkel en we vertrokken samen naar de XXX Room. Even bijkomen, samen landen, m'n nette kleren verruilen voor de outfit en ons spel kon beginnen. Ik werd hardhandig tegen de muur gedrukt, armen en benen gespreid en er werd goedkeurend aan m'n kutje gevoeld en geproefd. Nat. Lekker spel zo! Uiteindelijk maakten we het af op het bed en eindelijk... Mijn langverwachte orgasme! Bed zeiknat en ik scheurde ook nog het hoeslaken met m'n hak (oeps, nogmaals sorry ECmensen!).

Er hadden een aantal mannen door het raam heerlijk genoten van ons spel... Fijn is dat!

We gingen op verkenning. Eerst naar de heterozaal, maar van die film werd ik niet warm of nat. MrX heeft me daar nog wél heerlijk laten komen 🥰

Terug naar de cruisezaal (toch? Die met dat grote bed). Ik ben maar gewoon op 't bed gaan liggen, MrX kwam erbij en langzaam kwamen er wat mannen omheen staan. Heerlijk, al die pikken zo voor het grijpen! Ik heb er een aantal heerlijk mogen pijpen en er werd een keer of 5 vakkundig zaad over m'n borsten gespoten... Heerlijk! Zo fijn om dat uit te smeren over m'n borsten 🤤 toetje van MrX lekker over m'n mond 😏

Speciale vermelding voor Student. Fijne vibe had je, je likte lekker en je liet me telkens zo fijn spuiten! Geile natte bende was het. En, ik voelde me vereerd dat je 2x over me heen spoot. Loved it!

Time flies when you're having fun, dus lekker uitgebreid gedoucht en weer afscheid genomen van elkaar. Ik heb enorm genoten en MrX ook gelukkig!

Wie weet tot de volgende X 💋
Student
Geaardheid: bi
Contacteer:

Re: About this afternoon...

Bericht door Student »

Het was heerlijk om bij jullie spel betrokken te raken. Het begon spannend om door het raam te kijken hoe jullie bezig waren. Je kwam daar heerlijk klaar, naar ik later van je hoorde voor het eerst in 9 dagen. Die schade heb je deze middag in elk geval dubbel en dwars ingehaald!

Liggend op het bed, je benen gespreid, geile hakjes aan (die later uit gingen) en in een hele mooie open kruispanty, kwam je keer op keer spuitend klaar. Soms zelfs zonder dat er iemand aan je kutje zat. Het gevoel van verschillende pikken (met condoom) in je mond wond je geloof ik enorm op, ook merkte ik hoe je er van genoot wanneer ik je vertelde hoe een heerlijk sletje je bent. Het bed was al snel één natte bende en je kwam vaak heerlijk spuitend klaar.

Het kostte me al met al dan ook niet al te veel moeite twee keer, vrij snel achter elkaar, heerlijk klaar te komen over je borsten. Je vroeg er net jes om en dan kun je zo'n verzoek niet weigeren ;) Ik hoop jullie zeker nog eens tegen te komen in de bios!
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

Mmm wat een heerlijke middag hebben jullie samen beleefd. 9 dagen zonder orgasme….. respect!

Ik snap dat je dan op klappen staat en zo te lezen hadden zich aardig wat sappen bij jouw opgehoopt die eruit moesten komen! Heerlijk toch als je zo hard en heerlijk klaar kunt komen!!
Daar wil ik uiteraard ook een keer heel dichtbij zijn.😉
En dan de heren die ervoor gezorgd hebben dat jouw wens om eens lekker veel zaad op je tieten te kunnen ontvangen waar hebben gemaakt, helemaal super!!
Ook daar zou ik graag eens mijn bijdrage aan leveren 😊😇😚

GG
Mike
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
DikkeEikel
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door DikkeEikel »

Blijkbaar moet ik mijn naam aanpassen :D Het was heerlijk en de andere mannen hebben zich gedragen zoals het hoort, dat was fijn. Anne voelde zich duidelijk op haar plek als sletje.
Singer717
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 46
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Singer717 »

AnneK schreef: 06 apr 2023 17:57 Wat een lekkere middag was dit!

Rond 13.30 arriveerde ik bij de EC in Arnhem. Lekker opgewarmd al, in een openkruispanty er naar toe gereden 😏 en ik stond op springen want ik was al ruim een week niet klaargekomen.

Dikke Eikel (jeez.... Ik noem je verder gewoon mrX want ik ga dit niet telkens typen) wachtte me op in de winkel en we vertrokken samen naar de XXX Room. Even bijkomen, samen landen, m'n nette kleren verruilen voor de outfit en ons spel kon beginnen. Ik werd hardhandig tegen de muur gedrukt, armen en benen gespreid en er werd goedkeurend aan m'n kutje gevoeld en geproefd. Nat. Lekker spel zo! Uiteindelijk maakten we het af op het bed en eindelijk... Mijn langverwachte orgasme! Bed zeiknat en ik scheurde ook nog het hoeslaken met m'n hak (oeps, nogmaals sorry ECmensen!).

Er hadden een aantal mannen door het raam heerlijk genoten van ons spel... Fijn is dat!

We gingen op verkenning. Eerst naar de heterozaal, maar van die film werd ik niet warm of nat. MrX heeft me daar nog wél heerlijk laten komen 🥰

Terug naar de cruisezaal (toch? Die met dat grote bed). Ik ben maar gewoon op 't bed gaan liggen, MrX kwam erbij en langzaam kwamen er wat mannen omheen staan. Heerlijk, al die pikken zo voor het grijpen! Ik heb er een aantal heerlijk mogen pijpen en er werd een keer of 5 vakkundig zaad over m'n borsten gespoten... Heerlijk! Zo fijn om dat uit te smeren over m'n borsten 🤤 toetje van MrX lekker over m'n mond 😏

Speciale vermelding voor Student. Fijne vibe had je, je likte lekker en je liet me telkens zo fijn spuiten! Geile natte bende was het. En, ik voelde me vereerd dat je 2x over me heen spoot. Loved it!

Time flies when you're having fun, dus lekker uitgebreid gedoucht en weer afscheid genomen van elkaar. Ik heb enorm genoten en MrX ook gelukkig!

Wie weet tot de volgende X 💋
Heerlijk verhaal AnneK !!
Volgende keer sluit ik graag aan 👅💋🔥
BiAchterhoek30
Leeftijd: 31
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door BiAchterhoek30 »

Heerlijke geile beleving om te lezen. Hoop je een keer in Arnhem te treffen :)
AnneK

Bericht door AnneK »

Ja het was echt een hele fijne lekkere natte geile middag 🥰
Mr.X
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Mr.X »

Ik heb mijn naam maar aangepast.
AnneK

Bericht door AnneK »

Mr.X schreef: 13 apr 2023 13:05 Ik heb mijn naam maar aangepast.
haha, gelukkig 't plaatje niet
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten