jiggy schreef: ↑19 jul 2023 12:25
De jongerendag heeft een leeftijdsgrens van 39.
Oude concept van de jongerendag was dat jongeren tot een bepaalde leeftijd (25 dacht ik) gratis naar binnen mochten en dat de rest van de mannen gewoon entre moesten betalen.
I didn't know about their previous rule. Interesting. I still think it would be cool if they allow ladies/couples older than 40 in for youth day, but idk if the others have the same thought or not.
P.S.: I have sent you a PM, can you please check if you have received it? Thank you
Hallo! I'm a young well-educated dude who is exploring his kinky side further. I love sex and making women cum + being a bull
Dat klopt van dat concept. En ik begrijp ook niet de leeftijdsgrens want niemand wordt dan ook tot wat dan ook verplicht.... jong of oud!
Dit is een verplichte uitsluiting.
geil1000 schreef: ↑19 jul 2023 13:37
Dat klopt van dat concept. En ik begrijp ook niet de leeftijdsgrens want niemand wordt dan ook tot wat dan ook verplicht.... jong of oud!
Dit is een verplichte uitsluiting.
Als je het niet begrijpt, ben je dus ouder dan 39. Ben ik trouwens ook, maar ik begrijp het prima. Het is uiteindelijk wel in strijd met de Grondwet dus grijp je juridische kansen zou ik zeggen. Dat betekent overigens ook het eind aan de even ongrondwettelijke gratis toegang voor vrouwen en stellen...
Jellyfish schreef: ↑20 jul 2023 10:11
Wij twijfelen nog... Nog niet zeker of we vrijdag kunnen.
Zou het leuk vinden als jullie komen. T dichtbij qua leeftijd zover ik zie op t forum! Ik ben wel volledig hetero. Dus ik zal niet aan de man gaan zitten. Is dat een probleem voor jullie?
Zou het leuk vinden als jullie komen. T dichtbij qua leeftijd zover ik zie op t forum! Ik ben wel volledig hetero. Dus ik zal niet aan de man gaan zitten. Is dat een probleem voor jullie?
Wij spelen alleen met zijn tweeën, hierbij gaat het om een lekkere pik voor hem en haar, dus je moet echt bi zijn...
Wij spelen alleen met zijn tweeën, hierbij gaat het om een lekkere pik voor hem en haar, dus je moet echt bi zijn...
Het gaat mij helaas toch niet lukken om te komen door persoonlijke omstandigheden. misschien dat ik het volgende week probeer op een andere locatie. jongerendag lijkt mij persoonlijk fijner dan een normale dag!