Dinsdag 26 september

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Stevie74
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Dinsdag 26 september

Bericht door Stevie74 »

Hallo iedereen, :)

Ik heb hier even een vraagje. Ik zoek namelijk aanstaande dinsdag 26 september een bezoek te brengen aan EC. Nu is mijn bedoeling om een bezoek te brengen aan Arnhem aangezien ik vorig keer naar Amersfoort geweest ben maar is er dan wel wat volk of ga ik alsnog beter naar Amersfoort om wat actie te zien of te mogen mee maken? Het is voor mij wel een tripje en dan wens ik niet dat het voor niets is. ;)
Als ik mag toeschouwer zijn vind ik dat al fijn 8-) en moest je me een toffe persoon vinden en me uitnodigen om mee te doen sta ik daar zeker voor open. :)
Schoenenreus
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Dinsdag 26 september

Bericht door Schoenenreus »

Zowiezo is er dan een betaalde gangbang dus actie is er zeker
Stevie74
Contacteer:

Bericht door Stevie74 »

Wat moet ik me voorstellen met een betaalde gangbang? @schoenreus

Ik weet wat een gangbang is maar is de inkom duurder dan normaal of zo?
Als ik mag toeschouwer zijn vind ik dat al fijn 8-) en moest je me een toffe persoon vinden en me uitnodigen om mee te doen sta ik daar zeker voor open. :)
Schoenenreus
Contacteer:

Als je mee wilt doen aan de gangbang betaal je inderdaad een hogere entree prijs. Wil je niet mee doen betaal je gewoon het normale tarief.
Stevie74
Contacteer:

Bericht door Stevie74 »

Okee bedankt voor de info. :)
Bertine
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Bertine »

2 vragen;
Wat is meer als 'normaal tarief'?50, 100, of 150 euro?
Gangbang is dat gezien de safe sex regels okee? Ik neem aan alles met condoom en geen klarkomen in de mond?
Hoe 'gewoon' sperma ook is, safe sex staat dit feestje zeker in de weg, of is dit een uitzondering?
Graag antwoord van het team, bij voorbaat dank. Ik wil niet verwijderd worden tijdens het feestje.

Het is fijn om te weten waar je aan toe bent in plaats van teleurstelling of zelfs erg vervelend, verwijderd worden of geweigd.
Net als zoals in de huisregels staat 'niet anderen storen of commentaar' zou niet leuki zijn als je aan de beurt bent en de moderator of wie dan ook iets zegt do's en don'ts je triest afdruipt. De schaamte.

De flayer zegt niet veel. Ik kan het niet ruiken.
Ervaring in Hilversum was eens tijdens een gang bang dat ik niet voldeed aan hun verwachtingen (niet beffen, vingeren en niet groot genoeg) tsja dat was erg.

Ik hoop op een fijne plezierige dag! Alvast bedankt voor de voorwaarden en uitleg, om misverstanden te voorkomen.
Schoenenreus
Contacteer:

Geen stress joh....het kost dan geloof ik 60€ voor 3 uurtjes met 2 dames. Het neuken is inderdaad met condoom en pijpen zonder. Klaarkomen in de mond is iets wat dame afhankelijk is en is geen probleem althans in Amersfoort niet.

Safe sex staat dit feestje zeker niet in de weg, condooms staan gewoon in een grote bak voor het grijpen. Er is uit ervaring weinig controle op het sex gebeuren vanuit het personeel, alleen controle op bandjes zodat ze weten dat je betaald hebt. Over het algemeen is de controle onderling wel goed genoeg en gebeuren er geen gekke dingen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten