als er dan een stel is
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
als er dan een stel is
Zijn vanmiddag even in Arnhem geweest. En er moet ons iets van ons hart. Er waren ongeveer 6 a 7 mannen en een ander stel. Als wij ons verplaatsten van de filmzaal naar cruisingruimte en terug, hadden wij direct alle mannen achter ons aan. Heren dit vind niet iedereen fijn. Laat ons even met rust en kom na verloop van tijd kijken. Echt, dit werkt veel beter. Als er stellen zijn die direct actie willen met anderen merken jullie dat vanzelf.
Wij zijn vandaag dan ook maar heel even gebleven.
Overigens een pachtige zaak en komen er zeker terug.
bifunstel
Wij zijn vandaag dan ook maar heel even gebleven.
Overigens een pachtige zaak en komen er zeker terug.
bifunstel
-
- Contacteer:
Re: als er dan een stel is
Bifunstel,
De mannen in Arnhem moeten er nog even aan wennen.
Dit zal door velen gelezen worden, en bij een volgend bezoek zullen de mannen er elkaar wel op wijzen en gaat het er allemaal veel rustiger aan toe, dat is onze ervaring.
Wij zien jullie binnenkort graag nog een keer terug,
Misschien leuk om op onze officiële opening 14 december even gezellig binnen te wippen....
Groetjes,
Het EroticCinema Team.
De mannen in Arnhem moeten er nog even aan wennen.
Dit zal door velen gelezen worden, en bij een volgend bezoek zullen de mannen er elkaar wel op wijzen en gaat het er allemaal veel rustiger aan toe, dat is onze ervaring.
Wij zien jullie binnenkort graag nog een keer terug,
Misschien leuk om op onze officiële opening 14 december even gezellig binnen te wippen....
Groetjes,
Het EroticCinema Team.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hoi,
Weet niet of wij andere stel waren wij zijn maar een paar minuten binnen geweest. Vonden het moeilijk om te wennen , en zetting voelde onrustig. Hebben ēēn stel gezien dronk koffie op de bank. Ook wij zullen weleens terugkomen en hopelijk voelt het dan beter aan. De ruimte met de sling en tafel ziet er super uit.
Xxxxxxxxxxxxxx stelnijmegen
Weet niet of wij andere stel waren wij zijn maar een paar minuten binnen geweest. Vonden het moeilijk om te wennen , en zetting voelde onrustig. Hebben ēēn stel gezien dronk koffie op de bank. Ook wij zullen weleens terugkomen en hopelijk voelt het dan beter aan. De ruimte met de sling en tafel ziet er super uit.
Xxxxxxxxxxxxxx stelnijmegen
- stallion1979
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Jammer dat sommige mannen het verpesten voor de anderen. Hopelijk denken ze er voortaan over na (als ze deze berichten lezen) en houden er in de toekomst rekening mee.
Hard lopers zijn vaak Dood lopers.
Tip: Mensen neem er de tijd voor als je naar de cinema gaat...dat maakt de spanning.
10 minuten lunch pauze en daarin proberen te scoren is echt veels te kort en te opdringerig.
Dat geldt ook voor man op man contact.
Hard lopers zijn vaak Dood lopers.
Tip: Mensen neem er de tijd voor als je naar de cinema gaat...dat maakt de spanning.
10 minuten lunch pauze en daarin proberen te scoren is echt veels te kort en te opdringerig.
Dat geldt ook voor man op man contact.
Laatst gewijzigd door stallion1979 op 23 nov 2011 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 30
- Contacteer:
Klinkt ons bekend in de oren ...tijd voor wat stellen thema dagen 

-
- Leeftijd: 50
- Contacteer:
klinkt goed.
- Tutter
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Mijn ervaring is (over het algemeen) goed wat betreft het gedrag van de mannen in een sexbios.
Natuurlijk komen ze graag kijken, maar dat hoort ook bij het spel. Je doet het niet voor niets in een sexbioscoop. Normaal blijven ze meestal op een afstand staan kijken totdat je zelf aangeeft dat er iemand (of allemaal) bij mogen komen. En als je iemand die je er niet bij wilt betrekken wegstuurd gaat hij meestal meteen op een afstandje staan. Doet hij dat niet wordt hij meestal door de andere mannen er wel op gewezen. Het is namelijk ook in een sexbios nog altijd zo dat IK. (lees JIJ) bepaalt wat er gebeurd en met wie. Ik geloof niet dat dat in Arnhem anders zal zijn!
Ik hoop dat ik op korte termijn de cinema eens zelf kan komen beoordelen.
Groetjes, Tutter
Natuurlijk komen ze graag kijken, maar dat hoort ook bij het spel. Je doet het niet voor niets in een sexbioscoop. Normaal blijven ze meestal op een afstand staan kijken totdat je zelf aangeeft dat er iemand (of allemaal) bij mogen komen. En als je iemand die je er niet bij wilt betrekken wegstuurd gaat hij meestal meteen op een afstandje staan. Doet hij dat niet wordt hij meestal door de andere mannen er wel op gewezen. Het is namelijk ook in een sexbios nog altijd zo dat IK. (lees JIJ) bepaalt wat er gebeurd en met wie. Ik geloof niet dat dat in Arnhem anders zal zijn!
Ik hoop dat ik op korte termijn de cinema eens zelf kan komen beoordelen.
Groetjes, Tutter
-
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Ik ben van plan om morgen eens een kijkje te nemen in Arnhem.
Kan iemand mij iets vertellen of er over het algemeen ook vrouwen aanwezig + stellen ipv alleen mannen?
Kan iemand mij iets vertellen of er over het algemeen ook vrouwen aanwezig + stellen ipv alleen mannen?
- stallion1979
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
vrouwen alleen ben ik er nog niet tegen gekomen, in die korte tijd dat de Cinema in Arnhem open is.
Maar regelmatig heb ik er al stelletjes getroffen

1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
-
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Wij zijn 1 keer geweest , maar wachten toch eerst af totdat de douche klaar is.stallion1979 schreef:vrouwen alleen ben ik er nog niet tegen gekomen, in die korte tijd dat de Cinema in Arnhem open is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten