Safe Seks beleid EC
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Safe Seks beleid EC
Wil toch nog even inhaken op een draadje van een medelid hier (welke volgens mij verwijderd is).
Dat ging over een schrijver welke graag zonder condoom pijpt en slikt.
EC reageerde daarop met de melding dat er een Safe Seks beleid is en dat iedereen daar aan zich dient te houden, wat begrijpelijk is.
Dan is mijn vraag, pijpt Isaura (gefaciliteerd thema door EC) ook Safe. Want op haar site geeft ze aan dat ze er letterlijk pap van lust:
Bovenal geil ik op het zalig leeg zuigen van al die heerlijke mannenpikken, met m’n warme, vochtige mondje. Ik verlang naar al jullie heerlijke, warme zaad en om jullie te voelen spuiten, diep in mijn mondje en over mijn gretig likkende tong. Daarna slik ik al jullie zalige, warme geil helemaal door. Geen druppel laat ik hierbij verloren gaan!
Bron: https://isauracorneo.be/
Op haar site worden de EC feestjes ook vermeld, wat dus de indruk wekt dat pijpen zonder condoom, slikken tot de mogelijkheid behoort (Dus ook in de EC)
Tevens lees ik zeer vaak in verslagen dat er zonder condoom gepijpt wordt dan wel met of zonder slikken.
Terwijl neuken (gelukkig) altijd safe gaat.
Ik ben niet roomser dan de Paus, maar vraag mij af hoe EC hier dan mee omgaat (principe kwestie).
Als alles bij Isaura’s feestjes volledig Safe gaat, heb ik niets gezegd en hanteert EC deze stelregel volledig. Zo niet dan lijkt het mij dat de dame in kwestie hier niet mee zou moeten adverteren op haar site.
Dat ging over een schrijver welke graag zonder condoom pijpt en slikt.
EC reageerde daarop met de melding dat er een Safe Seks beleid is en dat iedereen daar aan zich dient te houden, wat begrijpelijk is.
Dan is mijn vraag, pijpt Isaura (gefaciliteerd thema door EC) ook Safe. Want op haar site geeft ze aan dat ze er letterlijk pap van lust:
Bovenal geil ik op het zalig leeg zuigen van al die heerlijke mannenpikken, met m’n warme, vochtige mondje. Ik verlang naar al jullie heerlijke, warme zaad en om jullie te voelen spuiten, diep in mijn mondje en over mijn gretig likkende tong. Daarna slik ik al jullie zalige, warme geil helemaal door. Geen druppel laat ik hierbij verloren gaan!
Bron: https://isauracorneo.be/
Op haar site worden de EC feestjes ook vermeld, wat dus de indruk wekt dat pijpen zonder condoom, slikken tot de mogelijkheid behoort (Dus ook in de EC)
Tevens lees ik zeer vaak in verslagen dat er zonder condoom gepijpt wordt dan wel met of zonder slikken.
Terwijl neuken (gelukkig) altijd safe gaat.
Ik ben niet roomser dan de Paus, maar vraag mij af hoe EC hier dan mee omgaat (principe kwestie).
Als alles bij Isaura’s feestjes volledig Safe gaat, heb ik niets gezegd en hanteert EC deze stelregel volledig. Zo niet dan lijkt het mij dat de dame in kwestie hier niet mee zou moeten adverteren op haar site.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Safe Seks beleid EC
Denk dat het aan de dame zelf is hoe zij zich presenteert haar lichaam haar keuze lijkt me
-
- Contacteer:
Dat zou je denken, maar volgens EC mag er niets zonder condoom, of bef lapje (oraal dan) maar als je de verslagen leest wordt er zonder condoom / beflapje gepijpt, gebeft, geslikt, gesquirt (in mond) wat de meeste hier (incl mijzelf) prima vinden.
Neuken zonder condoom zou ik in deze setting ook never nooit doen, maar heb nog nooit gelezen dat een man/vrouw een beflap erbij pakte om te beffen.

Wat ik zie in oproepen van topic starters is dat er duidelijk wordt aangegeven wat de regels zijn. Penetratie absoluut met condoom, maar oraal over algemeen zonder condoom of beflapje. En vraag mij dan af hoe zo’n Safe seks beleid dan stand houd, en/of gehandhaaft wordt. We hebben toch echt verhalen gelezen dat mensen welke zonder condoom een ander gepenetreerd had met pek en veren (terecht) de EC uit waren gezet, maar mensen welke elkaar met wederzijds goedvinden oraal zonder bescherming bevredigen.
In mijn beleving hanteert EC (vooralsnog) een dubbel (onduidelijk) beleid tussen oraal en penetratie en denk dat het goed is dat dit ook gewoon in openheid is/komt. Maw, penetratie 100% safe!! En oraal in overleg/wens. Immers… met zoenen kun je immers ook gekkigheid overdragen

-
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Lig niet zo te zeuren joh. Waar ben je nu op uit?
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Volgens mij is RobvD uit op duidelijkheid. En terecht wat mij betreft. EC zegt dat iedereen zich aan het safeseks beleid dient te houden en dat is een duidelijk statement. Als er gezegd zou zijn 'we streven safeseks na en adviseren iedereen zich hieraan te houden' dan is het ieder's eigen keus (wat mij betreft prima). Maar dit is wel wat dwingender.
-
- Contacteer:
Precies datAC-DC schreef: ↑11 aug 2024 14:56 Volgens mij is RobvD uit op duidelijkheid. En terecht wat mij betreft. EC zegt dat iedereen zich aan het safeseks beleid dient te houden en dat is een duidelijk statement. Als er gezegd zou zijn 'we streven safeseks na en adviseren iedereen zich hieraan te houden' dan is het ieder's eigen keus (wat mij betreft prima). Maar dit is wel wat dwingender.
- JeroenVanVathorst
- Leeftijd: 60
- Contacteer:
Wellicht ook interessant hoe dat beleid zich verhoud naar sex tussen 'vaste partners'?
bijvoorbeeld:
bijvoorbeeld:
- zijn vaste partners zij die een langdurige relatie hebben?
- zijn vaste partners ook zij die buiten de EC om bij andere gelegenheden toch al onbeschermde sex hebben?
- hoe controleer je dat en handhaaf je safe sex?
-
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Hoe bescherm je jezelf tegen orale seks?
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Thuis blijven

- poitr61
- Geaardheid: bi