Grietje is niet beneden geweest. Stond waarschijnlijk toen netjes in de kooi...
Wij zijn overigens benieuwd naar de reacties van mannen die er bij waren...
Hans en Grietje, naaktdag 26 september
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Hans en Grietje, naaktdag 26 september
Dan was het een andere hele mooie meid die even beneden kwam voor een extra muntje voor de kluisjes.
Jammer dat we niet weten wie het was.
Mocht de betreffende dame zich hierin herkennen en het stel nader willen leren kennen dat op dat moment bij de toonbank stond, laat maar wat van je horen.
Liefs, WOMANIZERCOUPLE
Jammer dat we niet weten wie het was.
Mocht de betreffende dame zich hierin herkennen en het stel nader willen leren kennen dat op dat moment bij de toonbank stond, laat maar wat van je horen.
Liefs, WOMANIZERCOUPLE
- Boogschutter83
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Oh heb ik jullie oproep helemaal gemist. Vorige keer heel erg genoten van grietje. Heerlijke vrouw en zoent ook heel erg lekker 
Hopelijk mis ik het de volgende keer niet
X
Hopelijk mis ik het de volgende keer niet
X
-
- Leeftijd: 64
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ik blijf het zo geil vinden om een gewoon leuk stel, waarvan de vrouw echt mooi is en gewoon leuk alledaags gekleed, binnen te zien komen in een cinema met veel naakte mannen waarvan zij zich bewust is dat ze in een kooi naakt aan al die mannen getoond gaat worden en dat ze door een onbekend aantal mannen betast en vaak klaar gevingerd gaat worden. Deze vrouw is echt zo mooi als ze daar met een kap over haar hoofd en geblinddoekt met werkelijk prachtige borsten en een heerlijk lichaam in die kooi staat. Vorige keer was ik 1 van de laatste die haar mocht betasten. Nu ook weer mochten eerst twee andere mannen voor mij en kon ik genieten van haar toenemend gehijg tot steeds weer een fenomenaal orgasme. Dit is zo mooi en geil om te zien. Nu mocht ik al als derde en mocht ik eerst even genieten van haar mooie volle borsten. Waarachtige kunstwerken. Net zoals vorige keer ging ik haar niet alleen vingeren, maar ook zachtjes praten en haar prijzen met haar mooie borsten en heerlijke kutje. Ze kwam enorm klaar en vroeg me even te stoppen waarna ik over ging tot zacht strelen van haar schaamlippen en haar zachtjes aanmoedigde mijn lul compleet leeg te trekken. Waarna ze haar grip om mijn pik verstevigde en mij waanzinnig liet klaarkomen en ik me totaal leegspoot over haar benen. Geweldig dit. Hoop dat ze gauw weer komen.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Dat was een supergeile middag. Grietje is een heerlijk geile vrouw met mooie borsten en een lekker nat kutje. Ik mocht als tweede man met haar spelen en ik begon heeeel traag. Zo geil om het verlangen in haar lichaam te voelen. Haar opwinding trilt in de lucht. Na het trage gedeelte heb ik haar steeds nadrukkelijker en directer gevingerd en gestreeld en kwam ze heerlijk klaar.
Later mocht ik in de andere ruimte haar neuken. Ze gaf me complimenten over mijn pik, en dat was zo geil dat ik keihard klaarkwam. Heerlijke ervaring!
Later mocht ik in de andere ruimte haar neuken. Ze gaf me complimenten over mijn pik, en dat was zo geil dat ik keihard klaarkwam. Heerlijke ervaring!
Gebruikers op dit forum: alfredo030 en 22 gasten