Vrijdagmiddag wie o wie

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Peterxl
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Vrijdagmiddag wie o wie

Bericht door Peterxl »

Hi, ben een verzorgde bi man van 56 jaar normaal postuur met goed stuk gereedschap. Morgenmiddag ben ik van plan om weer een keer sinds lange tijd langs te komen in de bios. Welke vrouw of stel is er morgen ook aanwezig om er een lekkere middag/avond van te maken? Ik ben er vanaf ongeveer 16:00 tot sluit. Heb je interesse of wil je meer weten laat dan een berichtje achter. Ben voor veel in en weinig taboes. Xxx Peter
Sexguy
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Vrijdagmiddag wie o wie

Bericht door Sexguy »

Hey hoi Peter, ik ben er vandaag ook, ben er tussen 13:00 en 14:00 tot maximaal 16:15. Ik zou wel weer eens lekker geneukt en gepijpt willen worden. Ik vind het zelf ook heerlijk om een lekkere pik te pijpen. Neuken mag van mij op het grote bed of in de darkroom in de sling of gynaecologenstoel. Ik hoop dat je er wat eerder kunt zijn dan 16:00 uur, want 16:15 uur is echt de maximum tijd voor mij. Wanneer andere mensen mij willen neuken of pijpen vind ik natuurlijk ook prima.Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik zou het ook wel geil vinden als ik door meer mannen om de beurt geneukt wordt en dan tegelijkertijd ook gepijpt. Neuken alleen safe. Ik zal ook een lekkere dildo meebrengen die je er bij mij lekker stevig in mag steken, dat vind ik ook wel geil wanneer je dat doet. Ik ben een 58 jarige man met een zo goed als kale kop met een normaal postuur. Hopelijk hebben we een heerlijke geile middag samen. ( hoe kan ik jou herkennen Peter)
Sexguy
Contacteer:

Bericht door Sexguy »

Ik ben trouwens een 100% biman, dus als er een vrouw of stel is doe ik graag mee.
Peterxl
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Peterxl »

Hi, ik ben echt pas na 16:00 verwacht ik.
Sexguy
Contacteer:

Bericht door Sexguy »

Wat ik ook supergeil zou vinden is dat als een vrouw doggystyle genomen wordt ik er dan onderlig om te zien hoe die pik in haar kutje of kontje gaat en de man dan heerlijk klaarkomt. Wanneer de vrouw dan ook nog klaarkomt is helemaal supergeil, mmm…..Mag de vrouw mij ook nog ff lekker pijpen als ze daar zin in heeft 😛
Sexguy
Contacteer:

Bericht door Sexguy »

Jammer Peter, had je graag wat beter leren kennen. Wie weet een volgende keer. Fijne dag verder
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten