Van te voren samen al wat geile plannen met elkaar gedeeld en zij gaf aan dit keer haar aandacht, na vorige keer volle focus op mij, ook wat te willen verdelen. Sharing is caring en we staan er dus vandaag aan het begin open in, ik kreeg mogelijk hulptroepen.
Aangekomen bij de EC de eerst aanrakingen en het zoenen begon al bij de kluisjes. Daar spraken we ook voor het eerst een redelijk jonge gozer, hij was heel vriendelijk en had zin in een leuke middag.
Waar gaan we beginnen was mijn vraag, Ik wil wel kijken of de sling vrij is, het antwoord. Goed nieuws, hij was vrij. Eerst pak ik haar nog vanaf achter vast en zoen haar nek, ademhaling gaat direct sneller en ze draait om en we zoenen. Het begint al aardig heet te worden samen en mijn hand daalt af. Ik voel direct dat ze al nat is en klaar om het geile plezier aan te gaan, zachtjes begin ik haar te vingeren om haar tot het eerste orgasme te laten komen en de vloer onder te spuiten. Direct door de sling in, weer vingeren zodra ze goed ligt en al smekend snel weer resultaat. Het eerste publiek komt en ik begin haar te beffen, ik ga lekker en moet zoals verwacht oppassen dat ik niet verdrink terwijl ze keihard spuitend klaarkomt.
Ik loop om de sling heen ga richting haar hoofd terwijl ik de gozer die we bij de kluisjes tegenkwamen vraag of hij haar wil verwennen. Hij duikt direct tussen de benen en begint te beffen. Wij zoenen en ik laat af en toe mijn pik alvast wat verwennen door haar mond.
Ondertussen is er meer publiek maar ik zoek uit wie wel en niet om de orde te bewaren, dit zodat zij maximaal kan genieten en alleen daarop hoeft te letten. Daarvoor zoek ik een man uit, onze indonesische jerommeke zou ik hem typeren in alle goede zin van het woord. Mooie vent om te zien en heel relaxt met ook humor in de omgang. Hij moest eerst nog even wachten van me maar is de middag meermalen vol voor z'n duikbrefet gegaan en is heerlijk aan het beffen geweest.
Ik vond het ondertussen wel tijd dat ze m'n pik ging voelen en doe een condoom om, wacht even tot het beffen klaar is en laat onze nieuwe vriend op adem komen.
Langzaam breng ik mijn pik naarbinnen tussen de benen die omhoog liggen in de sling. Ze kreunt direct en vraag om meer. Ik verhoog direct het tempo, pak afwisselend de benen of de kettingen om goed diep en stevig haar te nemen en laat haar twee keer keihard in geluid en genot klaarkomen. Nog even wat teasen met de vingers en tijd om wat rust te gunnen. Uit de sling zijn de benen zwak van alle spanning en het genot, ik help mijn mooie dame door te ondersteunen en vooral het bukken even voor haar te doen om de spulletjes mee te nemen.
Even uitrusten is het plan, ze laat zich dan ook languit en voldaan op het grote matras vallen om zichtbaar even bij te komen. Even wat drinken en daarna ga ik er rustig naast ligggen en zoenen en strelen we direct weer. Het word mij alleen al snel duidelijk dat het mijn beurt gaat zijn om nog meer te genieten. Het trekken begint, glijmiddel erbij, speeltje erom, het al door haar aangekondigde teasen is ook begonnen... ik zeg speeltje eraf, ik voel liever je mond en jij mag dus aan het werk. Ze wil bijna tegen de dominantie ingaan maar bedenkt duidelink dat ze zelf niet anders wil, het teasen speelt ze onderweg naar beneden en op mijn pik nog wel uit. Maar met mijn hand in haar haren om het zicht voor mezelf en de aanwezige omstanders optimaal te maken gaat de afwisseling omhoog en de variatie in bewegingen. Het is mij duidelijk, dit is mijn moment en ik geef haar brullend van genot mijn zaad om vervolgens extra gek gemaakt te worden omdat ik echt moet dwingen te stoppen en bij te komen. Wat een heerlijk genot!
Vrijwel direct begint het verwennen de andere kant op ook weer en gaat ook onze nieuwe vriend weer verder met duiken.
Ik sta naast haar hoofd en zie de geile blik van genot en ook het verlangen naar elkaar. De geile blikken en connectie zijn heel fijn, in de sling was dit al en ook bij het bed en de verdere middag blijft dit.
Ik moet in de tussentijd wel opletten, crowdcontrol is mijn deelfunctie, zeker als er mannen komen die de dynamiek nog niet helemaal door hebben of willen zien en ongevraagd beginnen te betasten en graaien. Alles met respect was dit ook snel weer over en besloten we wel even de rust te nemen waarvoor we de sling hadden verlaten. Rust nemen in een geile bui kan wel eens lastig zijn. Gezellig praatje maken met de mannen aanwezig en vooral ook even lachen met de actieve mannen, de sfeer is goed.
Door naar de heterozaal, we gaan zitten in de stoelen en sommmige mannen kijken al vol verwachting voor wat ze van ons (het enige stel in EC dat moment) weer te zien gaan krijgen. Heel even zitten we rustig en bespreken we de verwachtingen qua tijd ook naar elkaar, dit duurt uiteraard niet lang want het zoenen en voelen begint alweer. Mijn pik krijgt van haar een hand om goed hard te worden en ik open haar benen om met mijn hand te zorgen dat ook de bioscoopstoelen niet meer droog zijn. Spuiten is niet alleen voor mannen staat in haar profiel en daar is niets aan gelogen. Ze gaat op haar knieen en begint mijn pik te zuigen die hier weer keihard van wordt. Tussendoor neemt ze een paar slokjes cola, om de laatste niet door te slikken voordat ze m'n pik weer in haar mond neemt. Ik voelde de koolzuur op m'n eikel en schreeuw in reactie direct "wat doe jij nou gek?" Om vervolgens met elkaar en enkele omstanders die dit doorhadden keihard te lachen. Deze actie was mijn eigen schuld, de vorige keer wilde ze drinken en ging ik iedere keer dat ze net een slokje wilde nemen, met m'n vinger over haar klit waardoor drinken onmogelijk werd. Daar toen goed om gelachen en laten we stellen dat we met de cola grapjes gelijk staan.
Maar mijn pik keihard en toch echt samen nog een finale willen beleven sommeer ik haar naar het matrasje in de heterozaal. Condoom om en haar in een heerlijke positie voor beide goed leggen, ik kan zo flink hard en diep doorgaan precies zoals ze het graag wil. Keihard komt ze meerdere keren en de finale was dan ook top. Onze befvriend gaf terwijl ze lag bij te komen en dit niet mee kreeg nog de review, het leek wel een aardbeving wat heftig.
Kortom een middagje GENIETEN!