Vandaag had ik met Simone afgesproken om naar de cinema in Arnhem te gaan. We ontmoetten elkaar voor het station en na een drankje op het terras zijn we de cinema in gelopen. Alhoewel ze al wel enige clubervaring had opgedaan, was het voor Simone de eerste keer in de cinema. Dat was dus best even spannend!
Omdat het naaktdag was, ging ik meteen uit de kleren. Simone hield aanvankelijk haar zwarte setje aan, waarna we plaatsnamen op de achterste rij stoeltjes in de heterozaal. Het was niet druk vandaag, en op momenten zelfs rustig te noemen. Ik liet er geen gras over groeien, boog me over Simone heen en begon haar te zoenen. Dat was een goed begin, mmm… Al snel gleden mijn handen over haar hele lichaam. Ik wilde teasen, dus had in eerste instantie vooral aandacht voor haar hals, nek, buik en bovenbenen. Ondertussen trok Simone me heel rustig af. We verplaatsten ons kortstondig naar een gloryhole hokje waar ze mijn harde pik in haar mondje liet glijden, maar waren al snel weer terug in de bioscoopzaal. En in die zaal staat een heel mooi matras waar ik mijn oog op had laten vallen…
Ik nam haar daar mee naartoe en haar bh ging uit zodat ik haar prachtige borsten kon zien. Omdat ik wist dat Simone heel gevoelige borsten en tepels heeft, bespeelde ik deze met grote voorzichtigheid. Eerst zachtjes strelen, daarna subtiel knijpen in de hard geworden tepels, er voorzichtig aan trekken en draaien. De kreuntjes waren niet te missen, heel geil. Kennelijk was ze daar nog gevoeliger dan ik dacht. Ondertussen streelde ik de binnenkant van haar bovenbenen en kneep al teasend in het zachte vlees. Steeds wat verder omhoog totdat ik heel dicht bij haar kutje was. Toen moest ook haar string eraan geloven. Net zoals haar bh borg ik deze goed op in mijn rugzak. Af en toe keek ik heel even op, er waren steeds een stuk of twee toeschouwers op respectabele afstand naar het hele schouwspel aan het kijken.
Ik kuste haar borsten, haar buik. Steeds ietsje verder omlaag en toen was het tijd geworden om haar kutje eens goed te verwennen met mijn tong. Ook hier reageerde ze erg goed op, zeker toen ik haar clitje diep in mijn mond opzoog. Mijn vingers namen het over en ik liet Simone voor de eerste keer squirten. Yes, missie geslaagd!
Mijn pik wilde ook wel even kennis maken met Simones kutje. Ik wreef hem lekker over haar clitje en liet mijn eikel langs haar lipjes glijden. Ik vroeg of ik haar mocht neuken. Daar hoefde ze niet lang over na te denken. Dus deed ik een condoom om, ging boven haar en liet haar kutje langzaam wennen aan mijn stijve pik. Na haar zo een tijdje geneukt te hebben, besloot Simone dat ze de rollen wilde omdraaien. Zij rijdend bovenop, ik onder. Mijn pik was daar op dat moment alleen niet hard genoeg voor. Simone wist wat te doen, ze zei me mijn ogen te sluiten en begon me weer lekker te verwennen met haar mond. Daarna ging het al beter en kon ik mijn pik weer bij haar inbrengen. Over mijn uitzicht op dat moment had ik niets te klagen…
Na weer een tijdje neuken verplaatste ik me zodat Simones kutje zich niet langer boven mijn pik bevond, maar boven mijn gezicht. Ik hield me niet meer in en liet mijn tong als een wilde over haar clit flitsen terwijl ze met haar handen steun zocht tegen de muur. En wat er toen gebeurde, zal ik niet snel vergeten. Telkens als ik even aanzette, squirtte Simone namelijk over mij heen. Haar geile vocht vloeide rijkelijk en ik voelde mezelf steeds natter worden terwijl ik plat op mijn rug lag te likken en tegelijkertijd mezelf aftrok. Wauw, wat kon deze dame squirten! Dit ging minutenlang zo door en toen het klaar was, merkte Simone op dat ik helemaal onder zat. En niet alleen ik, maar ook mijn handdoek en het laken. We fatsoeneerden de boel en onszelf zo goed als het ging, lieten de bioscoopzaal achter ons om te hydrateren en verplaatsten ons definitief naar de grote ruimte met de banken.
Hier kletsten we wat, hijgden we wat uit, maar al snel waren we weer in een innige tongzoen verwikkeld en had ik drie vingers in haar natte kutje zitten, en zij haar hand om mijn paal. Ik vond het leuk om af en toe uit het niets opeens hard in haar gevoelige tepel te knijpen of een pets op haar kutje te geven, en dan te horen hoe ze reageerde. Of ik telde ik van drie af naar één, waarna ik haar tepels goed bewerkte.
In de pauzes was het leuk socializen met enkele andere aanwezigen. Het was niet te druk, maar ook niet te rustig. Iedereen was heel vriendelijk, geïnteresseerd en respectvol. Echt een ideale setting voor iemands eerste keer in de cinema. Er werden suikerklontjes gehaald, enkele andere erotische uitgaansgelegenheden werden gerecenseerd, er werd een zeer spannend verhaal verteld over de zoektocht door Arnhem om een gestolen iPhone terug te vinden, het ging over Simones privéleven en er was een man die tevergeefs haar leeftijd probeerde te raden en er expres wat jaartjes onder ging zitten, de ouwe charmeur.

Toen we daarna weer lekker met elkaar bezig waren op de bank was het erg leuk om te zien dat Simone zich comfortabel genoeg voelde om ook één van de andere mannen af te trekken, zich door hem te laten vingeren en met haar borsten te laten spelen. En weer deed deze squirtkoningin haar naam eer aan… Ook de man kwam lekker klaar.
We overlegden even wat we nog gingen doen en ik besloot tot een finale: doggystyle en klaarkomen, want dit standje mag natuurlijk niet ontbreken op zo’n dag en ik was zelf nog niet gekomen. Het duurde eventjes voordat ik de juiste hoek en houding had gevonden, maar toen kon ik lekker mijn gang gaan en neukte ik mezelf klaar in dat heerlijke natte kutje terwijl ik haar heupen stevig vastgreep. Oef, dat was even lekker!
We namen een korte douche (even zoeken waar al die knopjes voor zijn), ik zei nog even gedag tegen het andere stel dat inmiddels binnen was gekomen en toen was het weer tijd om te gaan. Het waren heerlijke uurtjes. In de trein naar huis kreeg ik nog een appje van Simone om me te bedanken voor de geile en lekkere middag…