Hoi nog steeds verliefd echtpaar hebben een wens dat Emma geneukt wordt door andere mannen
We hopen dat dit mogelijk is in de Erotic Cinema .Ons plan is om bijvoorbeeld eem woensdag avond te plannen .Denken jullie dat dit mogelijk is .hopen op wat reacties .''flink geschapen ''geen bezwaar
Ik ben een 37 jarige hygienische man en wil er woensdag a.s heel graag bij zijn.
Dus willen jullie aangeven via een pb (op de een of andere manier kan ik nu geen pb versturen) wanneer en hoe laat jullie gaan ? dan maken we er een gezellig avond van
Hallo Emma en Wim.
Zijn jullie er aankomende woensdag (morgen)? Of bedoelen jullie dat jullie snel een keer op 'n willekeurige woensdag willen komen en dat dan nog laten weten?
Ik hou van hard en lang neuken. liefst in Gyn.stoel of sling.
Dus laat maar weten wanneer jullie gaan.
emmawim50 schreef:Hoi nog steeds verliefd echtpaar hebben een wens dat Emma geneukt wordt door andere mannen
We hopen dat dit mogelijk is in de Erotic Cinema .Ons plan is om bijvoorbeeld eem woensdag avond te plannen .Denken jullie dat dit mogelijk is .hopen op wat reacties .''flink geschapen ''geen bezwaar