Jongeren dag afgelopen vrijdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gay'tje
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Jongeren dag afgelopen vrijdag

Bericht door Gay'tje »

Gisteren op tijd van het werk vertrokken, snel broodje gegeten en opgefrist en vol goede moed op weg naar EC,was er om 18.30 maar helaas nog geen jongeren. Eerst maar even koffie gedronken met een bekende. Later kwamen er nog wel twee leuke begin twintigers maar hetero, wel de stijve van één van de twee mogen zien door een glory hole. Toen kwam er nog een leuk stel, maar die werden natuurlijk gelijk belaagd en kleden zich weer aan om te vertrekken, heb ze gelukkig over kunnen halen om niet te gaan, dus de kleren gingen weer uit en even later werd zij heerlijk oraal verwend door haar vriend op het grote matras achter. Ben natuurlijk ook even blijven kijken, altijd leuk om te zien hoe mensen van elkaar genieten. Tijdens het aankleden nog weer even zitten kletsen met het stel, draaide er op uit dat ik haar ook nog even gelikt heb op de rode bank, was voor mij de eerste keer en vond het eigenlijk nog best lekker ook :-) Tussendoor zelf nog wel wat gepijpt ook en een gozer in de sling geneukt en mijzelf door een glory hole heen laten neuken. Al met al een geile en enerverende avond voor een vent die eigenlijk 100% homo en bottom is. Ik blijf regelmatig komen….
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten