trouwjurk
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
trouwjurk
Mijn vriend en ik waren vandaag in Arnhem om mijn trouwjurk op te halen. We wilden ook nog netpanties kopen want om een of andere reden vind je die alleen maar in een sexshop. In de sexshop bleek dat er boven een nudistenparty was en dus gingen we even een kijkje nemen. Boven zag het er leuk uit. Er was o.a een groot bed, een gynaecologische stoel en er hingen zelfs een paar slings. Tot onze verbazing was er zelfs een grote, heel schone douche en lockers om de spullen op te bergen. Er liepen ook al een aantal leuke mannen rond. Jammer genoeg hadden we geen handdoeken bij en zijn we terug naar beneden gegaan. Weer beneden gekomen, bleek dat we aan de kassa handdoeken konden bekomen. Met onze handdoeken in de hand gingen we weer naar boven. We zijn een tweetal uurtjes gebleven en ik heb mij heel goed geamuseerd met de aanwezige mannen. De mannen waren vrouwvriendelijk en respectvol maw geen haantjes- of machogedrag. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar. Aan diegenen die aanwezig waren: dank je wel voor een heel leuke namiddag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten