Hoi!
Ik ben O., 26 jaar en woon vrij letterlijk om de hoek van EC. Nu heb ik een aantal vragen met betrekking tot een mogelijk bezoek.
Zijn hier nou ook mensen waarbij partners niet weten dat hij / zij hieraan meedoet? En hoe verstop je dat voor hem/haar?
Wat is de gemiddelde leeftijd van de dames en heren?
En mocht ik nou eens langs komen, zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij te begeleiden?
Groetjes,
Aantal vraagjes
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 20
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Aantal vraagjes
Ik ga altijd alleen en stiekum op momenten die mij uitkomen.
dagje vrij, ipv sporten, tussendoor, pauze.....
Ik hou van deze spanning en zoek die ook graag op.
Je kunt ervanuit gaan dat andere bioscoop lui die je tegen komt daar niet over praten buiten op straat of in de kroeg. Dat doe ik ook niet.
Dat kun je wel hier op het forum, weant dat is lekkerr annoniem.
Begeleiding heb je niet nodig. |Als je eenmaal binnen bent gaat het allemaal vanzelf.
je kunt altijd beneden aan de balie vragen om een snelle rondleiding of voor meer info.
Ze hebben mij toen goed opgevangen de eerste keer
dagje vrij, ipv sporten, tussendoor, pauze.....
Ik hou van deze spanning en zoek die ook graag op.
Je kunt ervanuit gaan dat andere bioscoop lui die je tegen komt daar niet over praten buiten op straat of in de kroeg. Dat doe ik ook niet.
Dat kun je wel hier op het forum, weant dat is lekkerr annoniem.
Begeleiding heb je niet nodig. |Als je eenmaal binnen bent gaat het allemaal vanzelf.
je kunt altijd beneden aan de balie vragen om een snelle rondleiding of voor meer info.
Ze hebben mij toen goed opgevangen de eerste keer
blessthegods schreef:Hoi!
Ik ben O., 26 jaar en woon vrij letterlijk om de hoek van EC. Nu heb ik een aantal vragen met betrekking tot een mogelijk bezoek.
Zijn hier nou ook mensen waarbij partners niet weten dat hij / zij hieraan meedoet? En hoe verstop je dat voor hem/haar?
Wat is de gemiddelde leeftijd van de dames en heren?
En mocht ik nou eens langs komen, zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij te begeleiden?
Groetjes,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten