Hoe gaat het in zijn werking?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Jeffje
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Hoe gaat het in zijn werking?

Bericht door Jeffje »

Hoi,

Ik ben een jongen van 20 jaar en ik ben nog nooit in een sex cinema geweest. Ik wou graag weten hoe alles in zijn werking gaat. Hoe zijn de mensen binnen gekleed bijv, normaal? Comfortabele kleding zoals een kort broekje met t-shirt? Of naakt misschien?

Hoe word er omgegaan met safe sex? Gebruikt iedereen een condoom? Word er vanuit gegaan dat je die omdoet of meeneemt?

Hoe werken de gloryholes? Gordijntje dicht = bezet? Of komen mensen zomaar binnen lopen?

Gewoon wat basis dingen, basis regels etc.

Als iemand mij kan helpen ben ik je erg dankbaar! :roll: :P

Groetjes, Jeff.
young boy
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Hoe gaat het in zijn werking?

Bericht door young boy »

beste jef

behalve op de naakt dag is het vrije keus van kleding als je naakt wil lopen doe je dat wil je de winterjas aan dan doe je die aan wat je zelf lekker vind zitten.

safe sex is wel zo veilig en raad het je aan om dat ook te doen zo denken de meesten mensen gelukkig. je mag condooms zelf menemen je kan ze ook bij erotica kopen.

en voor de rest kom gewoon een keer kijken krijg je een indruk en niks moet alles mag
hungryjack
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door hungryjack »

Dag Jefje

Ik herinner me dat jij in februari ook al eea had gevraagd omtrent het bezoeken van de cinema en mn de glroyholes. Ik heb daar ook op gereageerd. Begrijp ik dat je nog steeds niet de stap hebt gemaakt om een bezoekje te brengen aan de cinema? Tip: Ga op een bep. vrijdag (3e?)daarheen want dan is voor jou gratis toegang. Zo kan je zonder kosten te maken (anders € 12,00 !) zelf meemaken en zien hoe het van binnen eruit ziet. De cinema is in ieder geval schoon en netjes, dus dat kan jou niet weerhouden om daar heen te gaan. Soms kan het daar druk zijn, maar wat is " druk ", met 1 of 2 man kan ik al een geile vrijpartij hebben. Met 10 man is het drukker, maar dan zit " mijn type " er bv niet tussen. Je moet gewoon erheen gaan en dan je oordeel erover geven, iedereen heeft zo wel z'n eigen mening. Een bep. dag noemen wanneer er veel bezoekers/sters zijn is moeilijk te zeggen. Gewoon er heen gaan in je nette kleding/vrije tijds/jeans en dan zie je vanzelf wel hoe anders je er ook bij kan lopen. (in onderbroek/lingerie) Succes!
schorre
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door schorre »

Jeff, om je het nog gemakkelijker te maken. Donderdag 20 september EC Hilversum - Naaktdag Naturistenparty. Dan heb je ook geen punt met je kleding. Lekker in je blootje rondlopen. Ja het kost wel 12 euro, maar wat is 12 euro voor een fijne gezellig middag/avond. Helaas weet je nooit wat er komt op zo'n dag. Maar dat maakt het ook weer spannend. Je moet er wel tegen kunnen dat ze naar je kijken, maar daar staat tegenover dat jij ook iedereen kan bekijken. Ja, het is helaas wel een beetje donker en bij binnenkomst moet je zeker eerst 5 tot 10 minuten wennen aan het donker. Misschien wel een idee voor EC om tijdens een Naaktdag wat sfeer te maken en wat kaarsjes hier en daar neer te zetten. Doet vaak wonderen en verhoogt de sfeer. Maar dat is voor EC en heeft niets met jou te maken. Probeer het of durf je niet in je blootje te lopen, dan kan je beter een andere middag/avond uitzoeken. Veel sterkte met je eerst stap en ik weet zeker dat je aan je trekken komt.

durf jij/jullie het aan om een keertje lekker gek te doen in het Erotic Centrum
Jeffje
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Jeffje »

En word er ook vrouwvriendlijk gedaan binnen in de cinema? Zo ja dan zou ik eens een sexmaatje van me mee kunnen nemen, misschien is de stap wat kleiner als zij mee gaat.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten