hey allemaal

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Cykes
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

hey allemaal

Bericht door Cykes »

hey,

ik kom hier al min of meer regelmatig rondkijken, maar toen ik vandaag de jongeren dag zag staan, besloot ik me toch eindelijk maar te registreren om eens wat meer te weten te komen over de hele Erotic Cinema, want ik peins erover om vrijdag voor het eerst langs te komen

maar eerst: hallo!

zo..., dat is afgehandeld^^

ik vraag me dus af wat ik me moet voorstellen bij de cinema? (als er een kaart is, kan iemand me die aanwijzen?) en wat voor mensen er over het algemeen komen? wat is de leeftijds- en geslachtsverhouding? (en wat voor mensen komen er hier op het forum?)

en zijn er mensen die er eventueel de tijd voor willen nemen om me welkom te heten op het hele gebied van de cinema? zodat ik een beetje wegwijs kan worden zonder van de nervositeit te knappen (voor alles is een eerste keer, en dit is mijn eerste keer voor alles)

groeten,

Cykes
69boy69
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: hey allemaal

Bericht door 69boy69 »

Erotic cinema's zijn hele nette, verzorgde sex bioscopen. Respect en netheid staan hier hoog aangeschreven en worden door de bezoekers ook gerespecteerd. In Arnhem heb je twee bioscoop zalen met een gay en hetero film. Er staan hier opklapbare bioscoop stoelen, twee aan twee met een groot HD scherm met kwaliteits films. Daarnaast is er nog een 'speel' kamer met een groot bed en een kleiner beeldscherm, achter in de speelruimte is nog een darkroom met swing en stoel.
Gloryholes zijn er ook nog achter de heterozaal.
Bezoekers zijn zeer divers, uiteraard hoofdzakelijk mannen maar er komen zeker ook stelletjes in EC.
De jongeren dag is zeker een mooie dag om Ec te komen verkennen, lees de berichten en stap over de drempel heen. Iedereen zal je welkom heten.. Geen hoge verwachtingen maken maar gewoon genieten bij binnenkomst.
Just Relax.....
Cykes
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: hey allemaal

Bericht door Cykes »

hey,

bedankt voor je antwoord

dat er merendeel mannen komen was te verwachten, en daar heb ik ook zeker geen problemen mee, ik val dan wel alleen op vrouwen, maar sexueel ben ik ook in mannen geinteresseerd

zoals het er nu voor staat ben ik steeds meer geneigd om inderdaad langs te komen, wat voor mensen zijn er allemaal van plan te komen vrijdag?

groeten,

Cykes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Goodlooking en 10 gasten