Nou, Frank en Ella,
Jullie hebben niks teveel beloofd.
Ik (1-20

was veel te vroeg, omdat ik nog op ziekenbezoek moest op de tijd waarop ik me had aangemeld, maar geen probleem, want het was niet te druk. Na me volledig te hebben ontkleed bij het kluisje (steelse blikken van een homo) sloot ik in de rij aan. Frank attendeerde ons erop dat het vooral niet één voor één hoefde (op dat moment pijpte en trok Ella twee mannen op haar rug liggend.
De man rechts van haar week even om af te koelen of zo en ik zag mijn kans schoon om mijn grote pik ervoor in de plaats aan te bieden. Ze had hem snel gevonden en werd ondertussen al geneukt door de man die eerst links van haar stond. Ik streelde Ella's borsten. Ze kwam een keer of vijf klaar door het heftige geneuk, voordat hij zijn condoom volspoot. Ella had mijn pik ondertussen met haar hand bewonderd. dat beviel want hij was ook al een paar keer in haar mond verdwenen terwijl ze een andere man aftrok. Ondertussen was er een ander man aan het neuken geslagen en weer kwam ze een paar keer.
Omdat ze zo hard geneukt werd gleed ze meer naar boven en kwam haar hoofd over de rand, zodat ik mijn pik wat dieper in haar keeltje kon en mocht steken.. Toen ook de tweede man zijn condoom had gevuld draaide ze zich om en pijpte ze me heerlijk door terwijl ik haar mooie bilpartij kon strelen.
Het was erg lekker en toen ik mijn zaadlozing aankondigde zoog ze nog even extra hard tot mijn pik helemaal leeg was, nou op één druppeltje na dan....
en NU
DE HAMVRAAG: Hebben we een record neergezet met zijn allen?
en de kaasvraag: waar zijn de foto's, want ik sta erop (ik neem aan zoals beloofd onherkenbaar...)