SIEMSTEL vrijdag 2 Nov. weer op de jongerendag
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: SIEMSTEL vrijdag 2 Nov. weer op de jongerendag
Pas op Roos, je jaagt iedereen weg met die foto's van het amazonewoud!
- Siemstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Vaarmanneke: als er dan nog maar een enkele lekkere Lassie overblijft waar ik lekker mee kan spelen,
Want dan heb ik het toch wel naar mijn zin.

groetjes
Want dan heb ik het toch wel naar mijn zin.

groetjes

Mens zijn voor een Mens
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 45
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
hoi Roos,
ook ik wil komen morgen,heb al heel wat geile berichtjes van je hier gelezen en wil jou ook een keer spuitent klaar zuigen.Moet je het eerst vragen of mag ik ook gelijk aan je kutje zuigen wat heb je het liefst langzaam likkend of hard zuigend.....ik ben een geile beer van 39 jaar en helemaal kaal van onder wat ik ook zalig vindt als jij of een ander aan mijn tepels likt/zuigt/knijpt.Tot morgen.....Edo
ook ik wil komen morgen,heb al heel wat geile berichtjes van je hier gelezen en wil jou ook een keer spuitent klaar zuigen.Moet je het eerst vragen of mag ik ook gelijk aan je kutje zuigen wat heb je het liefst langzaam likkend of hard zuigend.....ik ben een geile beer van 39 jaar en helemaal kaal van onder wat ik ook zalig vindt als jij of een ander aan mijn tepels likt/zuigt/knijpt.Tot morgen.....Edo
-
- Geaardheid: homo
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Ai, wat jammer nou. Ik kan er dit keer niet bij zijn. Kerels: veel spuitplezier. Roos: geniet er van! Hunt
-
- Leeftijd: 20
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
heey moet ik de cd halen of hoe gaat t het wan ben eerder geweest toenjullie er waren maar durfd de stap niet te zetten
- d81
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Zal erbij zijn morgen, vrije dag is geregeld. Zal mn goede humeur en volle zak meenemen. Hoop ook een kans te krijgen om de befkoning van de dag te worden.
@Jordy: Het is inderdaad de bedoeling dat je zelf je condooms meeneemt als je wil meedoen met het feestje
@Jordy: Het is inderdaad de bedoeling dat je zelf je condooms meeneemt als je wil meedoen met het feestje
Goed gereedschap
- Siemstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Pijppaal: Het is maar net wanneer je er bent want een hele middag spuitend klaar komen, dat zal niet lukken, daar komt ook nog bij of er een klik tussen ons is anders zal het ook niet gaan.
Maar als die er is.... dan heb je kans als je het goed doet ( en dat is zeker niet door te hard zitten te horren ) maar als weet hoe je dit bereiken moet.
Dan heb je kans dat heel je gezicht incl. je lijf eronder zit.
Maar er zijn hele goed beffers bij in EC, dus of je dit kunt evenaren zal aan jou kunnen liggen.
Hunt : Jammer dat je er dit keer niet bij kan zijn we zullen je missen, en het zal natuurlijk nog moeten blijken of ik zal kunnen genieten van al de andere die ik nog niet heb kunnen ontmoeten.
Jordy 1991: Als je je fantasie uit wil laten komen moet je zeker een condoom bij je hebben want ik doe het voor mezelf en voor mijn plezier die ik er aan beleef, MAAR WEL ALLES SAFE want ziektes enz. wil ik zeker niet op lopen niet voor mijzelf en ook niet voor anderen.
Laat dat duidelijk zijn.
Maar Jordy1991 kom maar naar me toe en als je mij jou forumnaam vermeld of die in mijn oortje fluistert dan zien we wel hoe het verder loopt.
D81: Leuk om morgen kennis met je te kunnen maken, maar of je die befkoning van de dag kan worden lig aan jou kunnen, ik heb hier al meerdere keren gezegd dat er erg leuke en goede koninkjes rondlopen in EC en om daar boven uit te komen moet je van goede huize komen, maar het is zeker het proberen waard.

Alle nog een spaarzame nacht gewenst..... Roos
Maar als die er is.... dan heb je kans als je het goed doet ( en dat is zeker niet door te hard zitten te horren ) maar als weet hoe je dit bereiken moet.
Dan heb je kans dat heel je gezicht incl. je lijf eronder zit.
Maar er zijn hele goed beffers bij in EC, dus of je dit kunt evenaren zal aan jou kunnen liggen.
Hunt : Jammer dat je er dit keer niet bij kan zijn we zullen je missen, en het zal natuurlijk nog moeten blijken of ik zal kunnen genieten van al de andere die ik nog niet heb kunnen ontmoeten.
Jordy 1991: Als je je fantasie uit wil laten komen moet je zeker een condoom bij je hebben want ik doe het voor mezelf en voor mijn plezier die ik er aan beleef, MAAR WEL ALLES SAFE want ziektes enz. wil ik zeker niet op lopen niet voor mijzelf en ook niet voor anderen.
Laat dat duidelijk zijn.
Maar Jordy1991 kom maar naar me toe en als je mij jou forumnaam vermeld of die in mijn oortje fluistert dan zien we wel hoe het verder loopt.
D81: Leuk om morgen kennis met je te kunnen maken, maar of je die befkoning van de dag kan worden lig aan jou kunnen, ik heb hier al meerdere keren gezegd dat er erg leuke en goede koninkjes rondlopen in EC en om daar boven uit te komen moet je van goede huize komen, maar het is zeker het proberen waard.

Alle nog een spaarzame nacht gewenst..... Roos
Mens zijn voor een Mens
-
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Hoi Siemstel
Ik ge vanmiddag ook naar de jongerendag, ben erg benieuwd naar jullie.
Wel nog even onder het werk proberen uit te komen.
Ben lang en helaas behoor ik niet meer tot de jongeren 37 jaar.
Tot vanmiddag Michel
Ik ge vanmiddag ook naar de jongerendag, ben erg benieuwd naar jullie.
Wel nog even onder het werk proberen uit te komen.
Ben lang en helaas behoor ik niet meer tot de jongeren 37 jaar.
Tot vanmiddag Michel
- allstar74
- Leeftijd: 40
- Contacteer:
Hi Roos/siemstel
Ik zal er vanmiddag voor t eerst zijn in EC. Spannend! xx
Ik zal er vanmiddag voor t eerst zijn in EC. Spannend! xx
-
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Hoi Roos,
Wat een geile verhalen allemaal. Vanmiddag zal ik er ook zijn om heerlijk van je te genieten.
Gr. Erik
Wat een geile verhalen allemaal. Vanmiddag zal ik er ook zijn om heerlijk van je te genieten.
Gr. Erik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten