Al meteen bij binnenkomst zal ik begerige ogen, mijn in huidkleurige hold ups gehulde benen, onder mijn schots omslag mini rokje, volgen. O.K. hoe snel ziet een jager zijn prooi als deze niets verhullend zijn pauwenveren toont. Het duurde dan ook niet lnag of de eerste verwen ronde kon van start gaan. Al spoedig werden mij diverse prachtige palen aangeboden, waar ik me lustig aan tegoed kon doen.
Het was kort na binnenkomst dat in de darkroom mij het eerste zaad de keel in werd gespoten. subtiel laverend tussen de mannen die teveel gerookt hadden of naar koffie smaakten vond ik mij "lover-van-de-avond". Voorzichtig naam ik naast hem plaats en raakten mijn ogen de zijne. Hoe snel daarna al voelde ik zijn tong rond de mijne. En strelend over mijn satijnen jurkje en kousen benen verleide ik hem op naast me op het bed in de speelzaal te komen liggen. Onze passionele tong en pijpsessie zal zeker een kleine 45 minuten aanhouden, waarbij ik me meer en meer ontdeed van de kleding die alleen maar in de weg zat. Hij was een heerlijke lover, die naar eigen zeggen voor het eerst met een trava bezig was, en ook voor het eerst dan met een "man". Nou lieverd, aan je begeerte ontbrak het niet. Het was erg fijn met je.
Na een time-out liep ik weer de darkroom in en verleide een andere man mij te volgen. Was het zo duidelijk?? Korte tijd later hield ik me wijdbeens staand, met mijn handen aan het kruis, het volledig zijn gang gaan. Heerlijk zoals hij mijn tepels liefkoosde door er steeds harder in te knijpen. Heerlijk hoe hij tongde en wat een prachtige fiere penis om diep in mijn mondje te nemen en langdurig en stevig te pijpen. En wat fijn dat er nog een andere man bij kwam. Eerst als toeschouwer en op mijn uitnodigen als derde partner in deze sessie. Zonder te penetreren werd ik gesandwiched door twee fantastische lijven die hun penissen lieten verwennen door mijn satijnen jurkje en mijn mondje. Wat een stijlvol genot mocht deze meid ondergaan om tot slot het zaad van de man te voelen te proeven en tot slot zelf tot een mooi orgasme te mogen komen.
Wow. uitgeput verliet ik de darkroom. Het was weer een mooie avond.
Ik kleede me weer aan (als meid) en begaf weer als meid naar de buitenwereld, die me niets vermoedend naar buiten zag komen op weg naar de auto, niet bevroedend wat voor een genot zojuist plaats had gevonden in dat zaaltje daarboven die sexshop. Tussen wildvreemden die elkaar liefhebben en bevredigen met de middelen die ons ten dienste staan. MMMMMM.
Annelies
Trava themadag weer lustvol verlopen
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Re: Trava themadag weer lustvol verlopen
Mooi en geil verhaal
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten