Vrij. 18 Jan. weer hoge temperaturen verwacht met "SIEMSTEL"
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 65
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Vrij. 18 Jan. weer hoge temperaturen verwacht met "SIEMS
Groooooooote klasse Roos en Siem 

-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Nou Roos ook ik heb weer heerlijk van jou mogen genieten
hetr was een perfectie middag zeen relex iedereen kwam aan zijn trekken
heerlijk tijdens de "rustpauze " ff lekker met elkaar van gedachte wisselen.
zodat we aan de volgende ronde konden beginnen .
en dan die tractatie ,,, buiten de warme ballen van roos ,,, die lekkere hartjens met soms een pakkende tekst er op zoals "wat lief " "schat" "leuk " "lekker "
Nou zeg het nog een keer het was lekker en goed
z,n middag mag eideloos worden herhaald.
liev groet 1martin ,,,,,,, tot de volgende keer,,,,
hetr was een perfectie middag zeen relex iedereen kwam aan zijn trekken
heerlijk tijdens de "rustpauze " ff lekker met elkaar van gedachte wisselen.
zodat we aan de volgende ronde konden beginnen .
en dan die tractatie ,,, buiten de warme ballen van roos ,,, die lekkere hartjens met soms een pakkende tekst er op zoals "wat lief " "schat" "leuk " "lekker "
Nou zeg het nog een keer het was lekker en goed
z,n middag mag eideloos worden herhaald.
liev groet 1martin ,,,,,,, tot de volgende keer,,,,
-
- Geaardheid: bi
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi Siem en Roos,
Kan dit bericht moeilijk typen, mijn rechter hand doet zeer.
Oorzaak TREK DROP. HA.HA
Het was vrijdag SUPER. Het was mijn eerste keer met jullie.
Wat zijn jullie lieve en warme mensen.
Al het geduld voor iedereen en fijne goede sex.
Tijdens de pauze's de balletjes van Roos. TOP.
En Siem die de hele middag zich op offert om Roos te ondersteunen,
en haar goed vast te houden. ( het stootblok )
Siem en Roos het gaat jullie goed.
Gr. Tantramasage
Kan dit bericht moeilijk typen, mijn rechter hand doet zeer.
Oorzaak TREK DROP. HA.HA
Het was vrijdag SUPER. Het was mijn eerste keer met jullie.
Wat zijn jullie lieve en warme mensen.
Al het geduld voor iedereen en fijne goede sex.
Tijdens de pauze's de balletjes van Roos. TOP.
En Siem die de hele middag zich op offert om Roos te ondersteunen,
en haar goed vast te houden. ( het stootblok )
Siem en Roos het gaat jullie goed.
Gr. Tantramasage
-
- Leeftijd: 42
- Contacteer:
Nou......zoals beloofd even reactie van mij;-) was een zeer geslaagde middag, erg gezellig en ik weet eindelijk wie nu Siemstel is:-) als ik een volgende keer weer in de gelegenheid ben zal ik er zeker weer bij zijn!
Gr. Rein:-
Ps het leek wel een verjaardag met de balletjes van Roos;-)
Gr. Rein:-
Ps het leek wel een verjaardag met de balletjes van Roos;-)
- Siemstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Tja wat moet ik hier nog aan toevoegen, op een gewone doordeweekse vrijdag middag met geen optimale weersomstandigheden daar waar een ieder eigenlijk graag thuis achter de kachel zit en het om die bewuste redenen dan ook niet waagt om zich op de weg te begeven vanwege die gure, koude en natte weersomstandigheden.
Dat het dan toch op deze middag zo’n gezellig feestje is geworden daar binnen de muren van EC te Arnhem daar waar het RESPECT voor elkaar als nergens anders als een boventoon merkbaar was, maar daar waar ook van een groot gehalte het volgende merkbaar was.
S van Saamhorigheid
I van Intimiteit
E van Erotiek
M van Medelevend
S van Spetterend
T van Treffend
E van Ec-team
L van Laagdrempelig
Dus juist al datgene waar mijn Roosje het zo graag mee van doen heeft, en wat volledig ten goede komt aan haar slogan (Mens zijn voor een Mens) wat dan weer op zijn beurt juist het WIJ GEVOEL van het ongewone in haar tot leven brengt, dat wat in andere bioscopen nauwelijks of niet zo word ervaren als in Arnhem
Welke sociale karakter trek van haar juist momenteel in onze maatschappij soms ver te zoeken is, ben ik daar dan als haar vaste vriendje van Roos dan ook heel erg trots op, vandaar dat ik me dan ook graag opoffer om haar daarin mede te ondersteunen.
En dan is het prachtig voor ons om te zien dat dit werkt zeker gezien door het aantal fans en nieuwelingen die hier telkens weer gehoor aan geven met de opvatting om er gewoon weer bij te zijn, als zij haar aankondiging op dit forum weer met veel plezier op de agenda plaatst en zeker om te concluderen dat er dan na afloop van zo’n mooie gezellige geil volle dag dit aantal weer is gestegen. Dat geeft voor ons weer die kick om in het dagelijks gejaagde leventje toch voor een volgende keer weer proberen om zo nu en dan weer de weg naar Arnhem in te kunnen plannen.
Dus om nu te zeggen dat wij kanjers zijn wil ik dit dan ook terug spelen naar jullie zelf nl. jullie zijn al die KANJERS dit het voor Roos en mij telkens weer mogelijk maken om er weer een top feestje van te bouwen.
En als laatste wil ik natuurlijk toch ook weer bedanken het gehele EC team die het toch ook maar weer mogelijk hebben gemaakt voor ons allen, en daarbij alle medewerking hebben gegeven om deze gezellige dag maar weer te kunnen organiseren.
Roos zal jullie zeker ook nog haar bevindingen van deze dag neer schrijven, maar op dit moment zit ze nog steeds na te genieten van al haar belevenissen en warme gevoelens die ze weer heeft over gehouden aan deze dag.
Groetjes Siem van Siemstel
Dat het dan toch op deze middag zo’n gezellig feestje is geworden daar binnen de muren van EC te Arnhem daar waar het RESPECT voor elkaar als nergens anders als een boventoon merkbaar was, maar daar waar ook van een groot gehalte het volgende merkbaar was.
S van Saamhorigheid
I van Intimiteit
E van Erotiek
M van Medelevend
S van Spetterend
T van Treffend
E van Ec-team
L van Laagdrempelig
Dus juist al datgene waar mijn Roosje het zo graag mee van doen heeft, en wat volledig ten goede komt aan haar slogan (Mens zijn voor een Mens) wat dan weer op zijn beurt juist het WIJ GEVOEL van het ongewone in haar tot leven brengt, dat wat in andere bioscopen nauwelijks of niet zo word ervaren als in Arnhem
Welke sociale karakter trek van haar juist momenteel in onze maatschappij soms ver te zoeken is, ben ik daar dan als haar vaste vriendje van Roos dan ook heel erg trots op, vandaar dat ik me dan ook graag opoffer om haar daarin mede te ondersteunen.
En dan is het prachtig voor ons om te zien dat dit werkt zeker gezien door het aantal fans en nieuwelingen die hier telkens weer gehoor aan geven met de opvatting om er gewoon weer bij te zijn, als zij haar aankondiging op dit forum weer met veel plezier op de agenda plaatst en zeker om te concluderen dat er dan na afloop van zo’n mooie gezellige geil volle dag dit aantal weer is gestegen. Dat geeft voor ons weer die kick om in het dagelijks gejaagde leventje toch voor een volgende keer weer proberen om zo nu en dan weer de weg naar Arnhem in te kunnen plannen.
Dus om nu te zeggen dat wij kanjers zijn wil ik dit dan ook terug spelen naar jullie zelf nl. jullie zijn al die KANJERS dit het voor Roos en mij telkens weer mogelijk maken om er weer een top feestje van te bouwen.
En als laatste wil ik natuurlijk toch ook weer bedanken het gehele EC team die het toch ook maar weer mogelijk hebben gemaakt voor ons allen, en daarbij alle medewerking hebben gegeven om deze gezellige dag maar weer te kunnen organiseren.
Roos zal jullie zeker ook nog haar bevindingen van deze dag neer schrijven, maar op dit moment zit ze nog steeds na te genieten van al haar belevenissen en warme gevoelens die ze weer heeft over gehouden aan deze dag.
Groetjes Siem van Siemstel
Mens zijn voor een Mens
-
- Leeftijd: 32
Het klinkt alsof het heel leuk is geweest. Heb zelf mijn twijfels of zo'n feestje op deze manier bij mij past, ben namelijk liever wat anoniemer in een cinema, mijn vrienden weten niet eens dat ik dit doe. Lijkt mij bijvoorbeeld moeilijk om in Arnhem rond te lopen en ineens door een vrouw aangesproken te worden waarmee ik een week geleden bijvoorbeeld nog lekker heb gefeest. Dat lijkt mij moeilijk en ongemakkelijk. Maar ik heb met belangstelling gelezen, ben er zelf alleen nog niet uit of ik deel zou kunnen nemen in een groep mensen waarvan het lijkt alsof het 1 grote vrienden groep is. Ben van plan zo nu en dan eens een bezoekje te brengen en wie weet, wat niet is kan nog komen. In ieder geval zijn jullie een bijzonder stel en lijken jullie mij hele aardige mensen.
-
- Contacteer:
Wat ene verschriklijk leuke dag was het weer om Roos en iedereen die er bij waren zo te zien genieten.
Ik ga dan ook helemaal mee in de voorgaande reacties en kan alleen ook mijn gedachten maar toevoegen Roos je bent een kanjer maar eigenlijk wist ik dat al en ook hoop ik volgende keer dat jullie er zijn weer eengaatje te vinden om er weer bij te zijn
Ik ga dan ook helemaal mee in de voorgaande reacties en kan alleen ook mijn gedachten maar toevoegen Roos je bent een kanjer maar eigenlijk wist ik dat al en ook hoop ik volgende keer dat jullie er zijn weer eengaatje te vinden om er weer bij te zijn

- Siemstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Ook ik heb genoten van de warme balletjes
maar dan van de heerlijke mannen die ik vrijdagmiddag heb ontmoet.
Te beginnen met het team; bedankt voor jullie inzet en de geile GGG film.
Toen we binnen kwamen en Rob begroet hadden
en de mand met presentjes en balletjes afgegeven hadden, gingen we na een leuke hereniging naar boven, daar zag ik al snel een leuke gozer waarvan vele vrouwen hun hart van op hol zou slaan, het bleek Nicebody te zijn die zijn naam eer aan doet
welke ook nog eens van dat prachtige gereedschap hangende had , ik heb enorm van je genoten en hoop je snel weer een keer te voelen!
Onze eigen Joop die niet mag ontbreken op de Siemstel dag want het is altijd fijn als hij er is!
Martin1 onze jonge god, ook met koude handen nog een lekkere geile beer met een sociaal gevoel.
Mijn lieve EC vriend Gay’tje waar ik zo’n goede klik mee heb, door de vele dingen die we gemeen hebben.
Sterke Rein, kei leuk je ontmoet te hebben, lekker lachen met je!
Hou het forum in de gaten dat we je niet missen de volgende keer.
Tantramassage, ik heb je leren kennen als een fijngevoelige correcte, lieve en attente man, ik zou het leuk vinden als je er de volgende keer weer bij was dan zal ik je trekhand voor je masseren (ook zie ik je dan weer graag tijdens het douchen).
Ronny, ik vind het altijd aangenaam als je rond me heen dartelt om mij weer een geile middag te bezorgen.
Spuitje: Ja,ja dat moet veranderd worden in SPUIT… zo heerlijk zoals jij over mij heen spuit,
je bent een KEI!!
Petters: leuk als je een keer een berichtje achterlaat !!!!
Ricardo : Je maakt natuurlijk zelf uit of zo’n feestje ja dan nee bij je past. Onder een pseudonieme naam op dit forum blijf je naar mijn mening toch wel vrij anoniem. Daarbij kan ik je nog wel zeggen dat ik je nooit zal herkennen op straat als Roos waar dan ook ik je maar zou tegen komen, zo werkt dat nu eenmaal onder elkaar.
Adonis: Bedankt voor je lieve berichtje en samen “trekken” (aan je dropje) was gezellie
maar volgende keer hoop ik dat je je dropje in mijn gaatje steekt.
Als geile afsluiter een heerlijke bi -orgie waar ik om gevraagd had (in vorig berichtje) met oa. Robinson, dat was super!
Ik hoop ook die man nog 1 keer te treffen of op het forum tegen te komen bij wie de emotie zodanig opliep waardoor hij even nietszeggend op mij wilde blijven liggen.
Verder zal ik door de drukte natuurlijk nog personen zijn vergeten en ook personen waar ik wel een klik mee had maar waarvan ik hun naam niet meer weet of deze namen niet heb gehoord door de heerlijke situatie waarin ik mij bevond, en die mij mede ook deze onvergetelijke dag hebben bezorgd, maar dat zullen die mij hopelijk niet kwalijk nemen.
En onvergetelijk was het deze dag dan ook, al ben ik geen gangbang vrouw maar meer iemand die ook voor een gedeelte het gezelligheids karakter van zo’n feestje erg leuk vind. Maar ik probeer het daar en tegen wel het een ieder naar zijn/haar zin te maken en zo te lezen is me dat weer aardig gelukt waar ik dan ook zelf erg van heb genoten.
Door deze gemoedelijke en gezellige middag waar oa. Thargor en PeterZ ontbraken
hopen we weer snel in Arnhem terug te keren.
Dikke kus Roos xxx

Te beginnen met het team; bedankt voor jullie inzet en de geile GGG film.

Toen we binnen kwamen en Rob begroet hadden

Onze eigen Joop die niet mag ontbreken op de Siemstel dag want het is altijd fijn als hij er is!

Martin1 onze jonge god, ook met koude handen nog een lekkere geile beer met een sociaal gevoel.

Mijn lieve EC vriend Gay’tje waar ik zo’n goede klik mee heb, door de vele dingen die we gemeen hebben.

Sterke Rein, kei leuk je ontmoet te hebben, lekker lachen met je!

Tantramassage, ik heb je leren kennen als een fijngevoelige correcte, lieve en attente man, ik zou het leuk vinden als je er de volgende keer weer bij was dan zal ik je trekhand voor je masseren (ook zie ik je dan weer graag tijdens het douchen).

Ronny, ik vind het altijd aangenaam als je rond me heen dartelt om mij weer een geile middag te bezorgen.

Spuitje: Ja,ja dat moet veranderd worden in SPUIT… zo heerlijk zoals jij over mij heen spuit,

Petters: leuk als je een keer een berichtje achterlaat !!!!

Ricardo : Je maakt natuurlijk zelf uit of zo’n feestje ja dan nee bij je past. Onder een pseudonieme naam op dit forum blijf je naar mijn mening toch wel vrij anoniem. Daarbij kan ik je nog wel zeggen dat ik je nooit zal herkennen op straat als Roos waar dan ook ik je maar zou tegen komen, zo werkt dat nu eenmaal onder elkaar.

Adonis: Bedankt voor je lieve berichtje en samen “trekken” (aan je dropje) was gezellie

Als geile afsluiter een heerlijke bi -orgie waar ik om gevraagd had (in vorig berichtje) met oa. Robinson, dat was super!

Ik hoop ook die man nog 1 keer te treffen of op het forum tegen te komen bij wie de emotie zodanig opliep waardoor hij even nietszeggend op mij wilde blijven liggen.
Verder zal ik door de drukte natuurlijk nog personen zijn vergeten en ook personen waar ik wel een klik mee had maar waarvan ik hun naam niet meer weet of deze namen niet heb gehoord door de heerlijke situatie waarin ik mij bevond, en die mij mede ook deze onvergetelijke dag hebben bezorgd, maar dat zullen die mij hopelijk niet kwalijk nemen.

En onvergetelijk was het deze dag dan ook, al ben ik geen gangbang vrouw maar meer iemand die ook voor een gedeelte het gezelligheids karakter van zo’n feestje erg leuk vind. Maar ik probeer het daar en tegen wel het een ieder naar zijn/haar zin te maken en zo te lezen is me dat weer aardig gelukt waar ik dan ook zelf erg van heb genoten.
Door deze gemoedelijke en gezellige middag waar oa. Thargor en PeterZ ontbraken

Dikke kus Roos xxx

Mens zijn voor een Mens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten