Hallo,
ik ben een jongeman van 23,ben nog nooit in een cinema of iets dergelijks geweest.
ik weet niet wat ik kan verwachten, waar ik allemaal toegang tot heb.
of er veel vrouwen komen, en lekkere mannen, die van pijpen of neuken houden ?
ik weet alleen wel waar het is en dat het 12 euro kost voor de entree..
ik wil over een paar dagen of een weekje de cinema bezoeken in Arnhem.
wil is er dan allemaal, en wat kan ik daar verwachten..
kan ik daar gewoon met kleren rond lopen, moet ik zelf condooms meenemen,
alle info en tips zijn welkom !!
Gr Clayton
Ik ben nieuw hier, wie kan me helpen ??
- geileboy
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Pony play
- Contacteer:
Re: Ik ben nieuw hier, wie kan me helpen ??
Hoi Clayton,
Leuk dat je de EC wilt bezoeken! Als je de entree hebt betaalt heb je tot alle ruimtes toegang. Er is een hetero en gay cinema, verder nog 2 zalen waarvan een darkroom is. Paar gloryholes en een doucheruimte. In de lockers kun je je spullen leggen, en mogelijk ook je kleding, hoe je erbij loopt maakt iedereen voor zichzelf uit, sommige lopen naakt, in een boxershort of lingerie, kleding, alles kan en mag, behalve op de naakt dag is het verplicht om naakt te zijn of in een onderbroek.
Regelmatig wordt de EC door vrouwen bezocht, dat staat vaak wel aangegeven hier op het forum! dan is het ook het drukst in de EC. Mannen zijn er eigenlijk altijd wel, op de jongeren dag vaak wat jongeren (deze dag is het gratis entree voor jongeren tot 27 jaar) Condooms kun je het beste zelf meenemen!
Ik wil er misschien morgenmiddag naartoe gaan, maar heb ook wel interesse als jij weet wanneer je gaat! Mocht je nog meer willen weten of als het onduidelijk is, laat maar weten! Je mag me ook een pb sturen wanneer je denkt dat je wilt gaan! Ik hou erg van pijpen en ben ook in om te neuken.
grt geileboy
Leuk dat je de EC wilt bezoeken! Als je de entree hebt betaalt heb je tot alle ruimtes toegang. Er is een hetero en gay cinema, verder nog 2 zalen waarvan een darkroom is. Paar gloryholes en een doucheruimte. In de lockers kun je je spullen leggen, en mogelijk ook je kleding, hoe je erbij loopt maakt iedereen voor zichzelf uit, sommige lopen naakt, in een boxershort of lingerie, kleding, alles kan en mag, behalve op de naakt dag is het verplicht om naakt te zijn of in een onderbroek.
Regelmatig wordt de EC door vrouwen bezocht, dat staat vaak wel aangegeven hier op het forum! dan is het ook het drukst in de EC. Mannen zijn er eigenlijk altijd wel, op de jongeren dag vaak wat jongeren (deze dag is het gratis entree voor jongeren tot 27 jaar) Condooms kun je het beste zelf meenemen!
Ik wil er misschien morgenmiddag naartoe gaan, maar heb ook wel interesse als jij weet wanneer je gaat! Mocht je nog meer willen weten of als het onduidelijk is, laat maar weten! Je mag me ook een pb sturen wanneer je denkt dat je wilt gaan! Ik hou erg van pijpen en ben ook in om te neuken.
grt geileboy
- Clayton89
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Ik ben nieuw hier, wie kan me helpen ??
Ben van plan om as donderdag te gaan, wie o wie komen er nog meer ?
hoe meer zielen, hoe meer vreugde..
hoe meer zielen, hoe meer vreugde..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten