Sex feestje
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Sex feestje
hoi hoi lijkt me lekker jou te nemen maaaaaar ben er nog nooit geweest in arnhem
waaneer ben jij daar??
geile groet rob 48 j xxx
waaneer ben jij daar??
geile groet rob 48 j xxx
-
- Leeftijd: 46
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Wanneer ben je daar dan? Lijkt mij leuk om een aantal hoofdstukken Kamasutra met je door te nemen.
Groet,
Rob
Groet,
Rob
- stallion1979
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Hoi geile elke.
Geil dat je weer eens komt. Ik heb je gemist en met mij veel mannen denk ik.
Hopelijk mag ik weer 1 van de gelukkige zijn om erbij te zijn zodra je de bios weer gaat bezoeken.
Kan voor mij niet vaak genoeg zijn. Wat ben jij een lekker wijf!!!
Ik wil je weer flink laten genieten van al het lekkers wat ik te bieden heb.
uit ervaring weet ik dat je de vorige keren er ook flink van genoten hebt
Zal vanaf vandaag geen zaad meer verkwisten. het is allemaal voor jou.
Voorstel: aan het eind een flinke sperma douche met zoveel mogelijk mannen!
Laat maar weten welke dag en tijd je er zult zijn. (pb)
Geil dat je weer eens komt. Ik heb je gemist en met mij veel mannen denk ik.
Hopelijk mag ik weer 1 van de gelukkige zijn om erbij te zijn zodra je de bios weer gaat bezoeken.
Kan voor mij niet vaak genoeg zijn. Wat ben jij een lekker wijf!!!
Ik wil je weer flink laten genieten van al het lekkers wat ik te bieden heb.
uit ervaring weet ik dat je de vorige keren er ook flink van genoten hebt

Zal vanaf vandaag geen zaad meer verkwisten. het is allemaal voor jou.
Voorstel: aan het eind een flinke sperma douche met zoveel mogelijk mannen!
Laat maar weten welke dag en tijd je er zult zijn. (pb)
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
- d81
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 33
- Contacteer:
Vanmiddag was het zover: de gangbang van Elke zou plaatsvinden. Ik had haar nog niet eerder ontmoet. Wat een leuke, lekkere en vooral geile meid is zij zeg!
Was er wat later dan gepland (dank aan NS, wat na vanmiddag staat vor NoSex). Toen ik om half drie binnen kwam was het feest al in volle gang. Er stond een groep van zo'n 20 man om het bed, met Elke als stralend middelpunt. Nadat ik de actie een tijdje gade had geslagen werd ik door Elke en haar partner uitgenodigd op het bed. Ik ging liggen, en na even gepijpt te zijn schoof Elke mijn lul in haar en ging boven me liggen met haar kontje naar boven. Hierop werd zij door enkele mannen stevig anaal genomen.
Daarna heb ik haar zittend op mijn knieen geneukt, terwijl zij op haar rug lag en lekker met haar kutje speelde. Er werd gevraagd of er mannen over haar heen wilden spuiten, en terwijl wij zo bezig waren kwamen enkele mannen over haar borsten klaar.
Na ff opgefrist te zijn kwam ze weer terug waarbij aangegeven werd dat "het voorspel voorbij was en ze stevig onderhanden genomen wou worden." Haar vriend ging onder haar liggen, en enkele mannen namen haar stevig in haar kontje. Ook werd ze nog ff flink doggystyle genomen.
Later heeft ze me nog heerlijk gepijpt terwijl ze in de sling lag en haar vriend haar stevig neukte, en uiteindelijk ben ik heerlijk over haar lekkere lichaam klaargekomen.
Elke en partner bedankt voor de geile ervaring, ik hoop volgende keer weer een uitnodiging te krijgen!
Was er wat later dan gepland (dank aan NS, wat na vanmiddag staat vor NoSex). Toen ik om half drie binnen kwam was het feest al in volle gang. Er stond een groep van zo'n 20 man om het bed, met Elke als stralend middelpunt. Nadat ik de actie een tijdje gade had geslagen werd ik door Elke en haar partner uitgenodigd op het bed. Ik ging liggen, en na even gepijpt te zijn schoof Elke mijn lul in haar en ging boven me liggen met haar kontje naar boven. Hierop werd zij door enkele mannen stevig anaal genomen.
Daarna heb ik haar zittend op mijn knieen geneukt, terwijl zij op haar rug lag en lekker met haar kutje speelde. Er werd gevraagd of er mannen over haar heen wilden spuiten, en terwijl wij zo bezig waren kwamen enkele mannen over haar borsten klaar.
Na ff opgefrist te zijn kwam ze weer terug waarbij aangegeven werd dat "het voorspel voorbij was en ze stevig onderhanden genomen wou worden." Haar vriend ging onder haar liggen, en enkele mannen namen haar stevig in haar kontje. Ook werd ze nog ff flink doggystyle genomen.
Later heeft ze me nog heerlijk gepijpt terwijl ze in de sling lag en haar vriend haar stevig neukte, en uiteindelijk ben ik heerlijk over haar lekkere lichaam klaargekomen.
Elke en partner bedankt voor de geile ervaring, ik hoop volgende keer weer een uitnodiging te krijgen!
Goed gereedschap
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
hoi Elke,
ik lees het ik heb heel wat gemist, de volgende x ben ik erbij, en dan doe ik mee en help de andere je lekker uit te wonen.
Fijn dat je er van hebt genoten, goed weekend
XXXBen
ik lees het ik heb heel wat gemist, de volgende x ben ik erbij, en dan doe ik mee en help de andere je lekker uit te wonen.
Fijn dat je er van hebt genoten, goed weekend
XXXBen
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 54
- Contacteer:
Het was weer heerlijk om je in je kut te neuken en je schitterende lijf te aanschouwen, te zorgen dat ik net niet klaar kwam zodat ik je daarna nog een keer heerlijk in je kont kon neuken. Geil om je te zien zitten op een lul en hoe je dan helpt om de zoveelste lul je geile kontje in te krijgen. Heerlijk klaar gekomen. Je bent super!
-
- Leeftijd: 99
- Contacteer:
Had je al PB gestuurd, als ik hier echt vertel heo het was, is een volgende keer de bioscoop niet meer toegankelijk vanwege de aanloop................maar je verdient het wel, dus bij deze.......
Elke komt binnen, de mannen draaienden al een tijdje rondje............wat ben je toch een heerlijk ding.....je kijkt om ej heen en staat bij het kastje je uit te kleden......ik zit lekker op het bankje en geniet, mijn lichaam is zich al ff aan het opladen, de fijne tintelingen door mijn lijf houden maar niet op...........je vervolgd je weg naar het matras............een behoorlijke drukte om je heen. Eerst lekker om je rug, ik voel mijn erectie zo hard worden dat hij bijna uit elkaar knapt van geiligheid........
Er zijn er een aantal voor, je laat je al een tijdje lekker DP verwennen, ke lichaam straalt een en als geiligheid uit...........snel condoompje om en lekker voor je kontje............zo strak zo lekker, de mannen die kijken..........jemig wat een genot, je billen voelen, je lichaam voelen mee bewegen, kan er niks aan doen maar hou het veel te kort vol, bloed kruipt overal weg om een onwijs orgasme te hebben................jemig, mijn lijf schokt en er lijkt wel geen eind aan te komen..........jij gaat onvermoeibaar door............... ik kijk nog ff en geniet na........
Helaas, moest bijtijds weg zijn, had je graag nog na afloop persoonlijk bedankt en met de cimshot party meegedaan.............onderweg ind e auto blijven nagenieten............en ook nu zelfs nog.....
Hoop dat je snel weer naar de bioscoop of elders komt............en ik dan wat meer tijd voor je heb.......krijg ook gewoon geen genoeg van jou
Dikke dikke zoen, waar je maar wil, wanneer je maar wil
Mega fan
Berry
Elke komt binnen, de mannen draaienden al een tijdje rondje............wat ben je toch een heerlijk ding.....je kijkt om ej heen en staat bij het kastje je uit te kleden......ik zit lekker op het bankje en geniet, mijn lichaam is zich al ff aan het opladen, de fijne tintelingen door mijn lijf houden maar niet op...........je vervolgd je weg naar het matras............een behoorlijke drukte om je heen. Eerst lekker om je rug, ik voel mijn erectie zo hard worden dat hij bijna uit elkaar knapt van geiligheid........
Er zijn er een aantal voor, je laat je al een tijdje lekker DP verwennen, ke lichaam straalt een en als geiligheid uit...........snel condoompje om en lekker voor je kontje............zo strak zo lekker, de mannen die kijken..........jemig wat een genot, je billen voelen, je lichaam voelen mee bewegen, kan er niks aan doen maar hou het veel te kort vol, bloed kruipt overal weg om een onwijs orgasme te hebben................jemig, mijn lijf schokt en er lijkt wel geen eind aan te komen..........jij gaat onvermoeibaar door............... ik kijk nog ff en geniet na........
Helaas, moest bijtijds weg zijn, had je graag nog na afloop persoonlijk bedankt en met de cimshot party meegedaan.............onderweg ind e auto blijven nagenieten............en ook nu zelfs nog.....
Hoop dat je snel weer naar de bioscoop of elders komt............en ik dan wat meer tijd voor je heb.......krijg ook gewoon geen genoeg van jou
Dikke dikke zoen, waar je maar wil, wanneer je maar wil
Mega fan
Berry
-
- Leeftijd: 42
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Hoi Elke.
Ik zie dat ik echt wat gemist heb! Ben je er binenkort weer?
Groetjes, Dukker.
Ik zie dat ik echt wat gemist heb! Ben je er binenkort weer?
Groetjes, Dukker.
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi Elke,
wanneer ben je er weer.
xxxBen