mooie blonde vrouw

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
harm212
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

mooie blonde vrouw

Bericht door harm212 »

Was vanavond in Arnhem en het was enorm druk! waarschijnlijk omdat er een stel een oproep op het forum had geplaatst.
Ik was onder de indruk van een super mooie blonde vrouw in een leren rokje! Helaas zijn zij en haar vriend (door de drukte) al weer snel vertrokken! :-( Wie waren jullie? Als jullie een volgende keer gaan mogen jullie mij altijd een pb sturen! Zou jullie graag nog eens treffen op een rustiger tijdstip. X Harm
Leukslankstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: mooie blonde vrouw

Bericht door Leukslankstel »

Ja wij waren ook onder de indruk ... Op het moment dat we naar hun toe wouden gingen ze helaas weer weg . Ja het was erg druk en hoorde nog nooit zo druk geweest 5 stellen en denk wel 30 mannen . Mijn vriendin heeft zich er goed vermaakt ... Ik ook trouwens . Toch wel jammer dat sommige het niet kunnen laten opdringerig te zijn . Helaas waren de andere stellen niet zo aktief als wij waren maar dat komt denk ik met name door de instelling van sommige mannen , die graag iedere keer vooraan wouden staan en zo de stellen bij ons verdrongen . We kregen dus door die mannen niet de kans .
We zullen daarom de volgende keer geen gerichte oproep meer plaatsen ... Groeten dat ene stel ;)
naughty23
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: mooie blonde vrouw

Bericht door naughty23 »

dag slank stel, ik ga sinds kort met regelmaat samen met een vriendin naar Ec. wij willen graag leuk spannend stel ontmoeten daar, wij 23 en 30, zij leuke krullen en grote borsten, wij zijn doeners en goodlooking hoopten in contact te komen met leuke stellen, gr T en W
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten