Lidmaatschap met pas

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
trymeout
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Lidmaatschap met pas

Bericht door trymeout »

hallo Nicolaas.
Als dat jou conclusie is die je uit mijn betoog meent te moeten trekken, dan is dat je doede recht en voor jouw rekening.
Als je alleen maar komt om een filmpje te kijken en je wilt dat de mannen uit de buurt blijven, kan je beter thuis met een paar lieden afspreken. Als je meent dat stellen wegblijven door mijn opvattingen zou ik willen zeggen: blijf inderdaad weg of lees mijn betoog nog eens goed.
Ik denk niet dat een stel in een voor iedereen toegankelijke ruimte wel de vrijheid kan claimen om daar te zijn maar anderen diezelfde vrijheid te beperken.
Blijft voor mij vooropstaan dat de heren zich gewoon moeten gedragen.
Verder valt het mij op dat elk lijntje hier de laatste tijd ontaard in een felle discussie, waarbij de sfeer gauw grimmig wordt.
Jammer. nou ja, ik blijf ec bezoeken, niet als een stel heeft aangekondigd te komen, maar als ik tijd heb en toevallig in de buurt van een der ec's ben. Altijd spannend om te ervaren wat er te doen is. En als een stel actief is en er staan mannen omheen...... Nou dan ga ik mij daar echt niet tussen wringen. Want zo hoeft 't echt niet voor mij.
Geluk, zeg ik andermaal, heb ik louter prettige ervaringen. Moge het zo blijven.
likes2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 23
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door likes2 »

Beste heren, ikzelf ben pas 1x in EC arnhem geweest, wat betreft de opdringerige mannen, wel ervaren maar duidelijk zijn helpt daarin ook.
Een pas is naar mijn mening een goed idee, echter niet haalbaar ivm, zoals al eerder is aangegeven, de privacy van de bezoekers.
Ik volg al een paar dagen met groot genoegen jullie discussie, trymeout ik als lezer zie het niet als, een door u omschreven "grimmige sfeer" maar als een discussie op het scherp van de snede.
Het feit dat Silcas wil bijdragen aan een goede sfeer binnen de EC's vind ik een hele goede zaak, ookal is hij er dan nog nooit geweest, moet toegeven dat het een beetje doet denken aan het werk van een ambtenaar, van hoger iets gaan vinden van watje onderaan (nog) niet gezien hebt.
Silcas ga je een keer mee?;)

maar discussieer alsjebieft lekker door! met respect dan wel
nicolaas1965
Leeftijd: 47
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door nicolaas1965 »

Hallo Trymeout,

Ik heb je betoog zeker nog eens goed doorgelezen en je antwoord ook....
Als jij als man alleen naar de bios wilt om louter een filmpje te kijken en een beetje met jezelf spelen en er komen ongevraagd mannen om je heen staan die iets met je willen terwijl dat jij dat niet wilt, accepteer je dat dan ook?
Het is duidelijk beaamd door de medewerkers van de erocinema's dat je iedereen in zijn of haar spel met rust moet laten tenzij mensen het zelf aangeven dat ze kontakt willen, dmv oogkontakt of iets dergelijks. Maar we zullen je raad opvolgen en thuisblijven en thuis wat mensen uitnodigen die we zelf uitkiezen. Onze mening ligt ver van die van jou, wij vinden het spannend om in het openbaar iets te ondernemen en bekeken te worden, en soms willen we daar wel iemand bij betrekken, maar dan alleen op ons teken. Blijkbaar mogen we dat niet verwachten in een cinema naar jouw mening. We dachten toch echt dat de huisregels wel duidelijk waren, blijkbaar niet voor iedereen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten