Naaktdag 22-08
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Naaktdag 22-08
Wie gaat ook? Heb er weer ongelofelijk veel zin in.
-
- Leeftijd: 41
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Naaktdag 22-08
Ik ga ook! Smiddags....
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 55
- Contacteer:
ik ben er ook morgenmiddag. heerlijk naakt........
-
- Leeftijd: 21
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
ik ben er rond 18:00
- slaafenslet
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
ik ga straks ook
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 55
- Contacteer:
Ben net weer thuis. Leuk middag in Arnhem. Toen ik rond 1 uur kwam waren er ongeveer 4 mannen.
Binnen een half uurtje werd het wat drukker. Er werd (m.i. gebruikelijk) wel de kat uit de boom gekeken, maar na een tijdje leek een aantal mannen elkaar 'gevonden' te hebben. Achter de gloryhole in de hetero cinema (waar overigens lekkere bi-films waren) wenkte een hand. Heerlijk gevoel die hand over mijn naakte billen en mijn zak. Ik was al behoorlijk geil van de films en het masturberen. Heb eeb condoom omgedaan en me heerlijk laten verwennen door een onbekende mond, warm en gretig. Toen ik zat ui te rusten dacht ik 'klik-klak' vrouwenhakjes te horen. En jawel.... een prachtige jonge vrouw met haar vriend waren net binnen. Ze gingen voor in de heterozaal lekker knus naast elkaar zitten en werden met rust gelaten. Toen zij hem begon te pijpen kwam er een beetje beweging in de zaal en toen ze op zijn schoot over zijn keiharde pik zakte werd het me teveel.
Ik ben maar eens tegenover haar gaan staan en ze keek een beetje geil en ondeugend in mijn richting..... toen ze gingen staan voor een onvervalste doggy kwamen er meerdere mannen om haar heen staan om haar te strelen.. haar vriend neukte haar intussen met flinke halen en ze genoot duidelijk!!
sidderend van genot kwam ze de eerste keer klaar en ik had al een condoom om mijn keiharde pik toen haar vriend en ik een blik uitwisselden en haar kontje mijn kant werd opgedraaid........ daar gleed ik haar heerlijke warme vochtige kutje binnen en ik hoop dat je het net zo lekker vond als ik. Je trok me daarna heerlijk klaar en toen je daarna nog een keer heerlijk werd genomen door je vriend heb ik je stilletjes bedankt en ben gegaan.
Ik hoop dat jullie een leuke middag hebben gehad. Wie weet tot ziens.
Binnen een half uurtje werd het wat drukker. Er werd (m.i. gebruikelijk) wel de kat uit de boom gekeken, maar na een tijdje leek een aantal mannen elkaar 'gevonden' te hebben. Achter de gloryhole in de hetero cinema (waar overigens lekkere bi-films waren) wenkte een hand. Heerlijk gevoel die hand over mijn naakte billen en mijn zak. Ik was al behoorlijk geil van de films en het masturberen. Heb eeb condoom omgedaan en me heerlijk laten verwennen door een onbekende mond, warm en gretig. Toen ik zat ui te rusten dacht ik 'klik-klak' vrouwenhakjes te horen. En jawel.... een prachtige jonge vrouw met haar vriend waren net binnen. Ze gingen voor in de heterozaal lekker knus naast elkaar zitten en werden met rust gelaten. Toen zij hem begon te pijpen kwam er een beetje beweging in de zaal en toen ze op zijn schoot over zijn keiharde pik zakte werd het me teveel.

Ik hoop dat jullie een leuke middag hebben gehad. Wie weet tot ziens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten