Stel voor de eerste keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
stel2013
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Stel voor de eerste keer

Bericht door stel2013 »

Als een dubbele post niet is toegestaan, mijn excuses!

Hoi,

Wij, stel, overwegen voor de eerste keer naar de sexbioscoop in Arnhem te gaan. Misschien vanmiddag / vanavond al, maar hebben nog wat vragen. Ook al de beheerder van de site gemaild, maar dacht laat ik hier ook een bericht plaatsen. Alvast bedankt voor het beantwoorden!

Is maandag juist een goede dag voor de eerste keer? (misschien rustiger). Of welke dag en tijdstip zou hiervoor goed zijn?

Misschien een rare vraag, maar als we besluiten alleen de film te kijken, dus niets met anderen, maar ook niets met elkaar doen, levert dit geen "problemen" op? Ik bedoel, stikt het van de mannen alleen die continu aan je willen zitten? Of, en nu komt de misschien rare vraag, dat als een man naast of achter je gaat zitten en zichzelf gaat aftrekken, dat alles je niet om de oren vliegt? :)

De swing in de darkroom leek ons ook wel interessant. Hier dezelfde vraag als hierboven. We begrijpen dat de ruimte open is voor iedereen (toch?), maar als ik vast zit met handen en voeten, dat er geen dingen gebeuren die ik niet wil? Of wat zijn jullie ervaringen?

En ten slotte. Hoe zit het met foto's maken? Wordt er gefotografeerd in de praktijk met bv. een mobiele telefoon? Daar zat ik ook een beetje mee.

Bedankt alvast!
Durft
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Stel voor de eerste keer

Bericht door Durft »

Gewoon gaan ... Komt goed x
Gay-AH
Geaardheid: homo
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Gay-AH »

Als een stel aankondigt om te komen dan zijn er vast mannen die ook ineens gaan.
En dan maakt de dag niet echt uit meer.

Nee=nee en dat kan je zelf ook duidelijk aangeven toch?

En fotograferen is taboe bij EC.
Ervaren masseur voor boys, erotisch en opzwepend.
Een pm doet wonderen als je interesse hebt.
RRRS
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door RRRS »

Hee Stel2013,

Maandag is echt een rustige dag om te komen. Ben zelf een keer op maandag geweest en toen waren er maar 1 a 2 man..

Verder is het gewoon Nee=Nee en daar houd iedereen zich ook aan. En als ze klaarkomen in de bios dan zul je echt niet het spul om je oren krijgen hoor! Haha wat foto's betreft dat is niet toegestaan in de cinema. Ze zijn wel van het nastreven van de regels om het voor iedereen zo prettig mogelijk te maken! Dus lijkt me alleen maar goed.

Verder moet je maar gewoon gaan en kijken hoe het is. Maar maandag is over algemeen wel rustige dag hoor!

Succes en veel plezier!
Helix
Contacteer:

Bericht door Helix »

Het belangrijkste van alles is dat julliende regie in handen hebben. Jullie bepalen wat er gebeurd.
Je zalm ook merken dat als jullie iets aangeven en je moet het meerdere malen aangeven, dat op een gegeven moment de sociale controle ook mee zal gaan spelen. Oftewel de omstanders/kijkers zullen er ook wat van zeggen.

Een aankondiging dat je komt zal altijd voor meer mannen zorgen dan normaal.
Mocht het nou zo zijn dat jullie gaan en jullie willen iemand aanwezig hebben die een extra oogje in het zeil houd. Stuur me dan even een privé berichtje. ;)

Geniet er sowieso van!!
stel2013
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door stel2013 »

Ok. Bedankt tot zover voor het reageren!
petervdberg
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door petervdberg »

maar euh...vergeet niet te genieten. Van elkaar, de spanning en misschien met meerderen :-) ENJOY!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten