Hoi Elke,
Wat een heerlijk geil voorstel meid! Ik kom graag helpen. Na jou heerlijke pijpbeurt de vorige keer en jou waanzinnig geile kutje en kontje heb ik geen weerstand meer. Ik ben toen 2X gekomen.
Laat je weten wanneer?
Grtz &Xxx
probeer het eenkeer op een maandag. ben ik er ook. en zijn er vaak serieuze mensen omdat de rest aan het werk is.
Elke schreef:Hallo geile mannen,
Ik heb een erg opwindend en geil voorstel gekregen van een man en heb jullie hulp nodig om dit uit te voeren.
Het voorstel dat ik heb gekregen gaat zo:
Ik zou je mooie lichaam eerst een likbeurt geven, waar ik geen enkel stukje oversla, elk plekje wordt ontdekt door me tong en me mond. Daarna zou ik je dwingend naar de schandpaal leiden, je handen en je hoofd erin. Je jurkje schort ik omhoog zodat alle mannen je nat geworden kutje zien. Ik ga aan de voorkant staan en druk me stijf geworden pik tegen je lippen. als ze niet snel genoeg opengaan duw ik harder en als snel glijd me pik diep in je mond. Je sabbelt en likt, maar ik geef het tempo aan. Terwijl de meeste kijkers hun lul al uit hun broek halen heb jij me pik diep in je keel. Dan loop ik naar de achterzijde van de schandpaal, alwaar je heerlijke kut en kont zichtbaar zijn. De eerste kijkers spuiten hun zaad, je ziet de klodders op de grond vallen. Je voelt mijn eikel met je lipjes en je klitje spelen, je bent kleddernat. Dan ineens stoot ik me pik volledig naar binnen, je gilt even. Al gauw herpak je je en begint te kreunen. Ik haal me pik er weer uit, je kronkelt wat. Ik stoot hem er weer in, jij kreunt. Dan geef ik me over, ik stoot keihard in je heerlijke kut. Je kontje staat iets open en ik ram me pik in een keer naar binnen. Ik blijf je reet hard neuken terwijl ik de mannen nu uitnodig om in een rij voor de schandpaal te gaan staan. je pijpt ze en ze moeten allemaal klaarkomen op je geile gezicht. Dan ontstaat er een pijpgangbang, waarin je je hart kan ophalen aan alle denkbare maten pikken...
Ik heb een man nodig die bovenstaande wil en kan uitvoeren en mannen die zich door mij willen laten pijpen en meer.... Lijkt jullie het wat om dit geile voorstel op zeer korte termijn uit te voeren dan zie ik graag een pb-tje verschijnen.