Zaterdag 14 december komen wij om 15.00 uur als stel (man en vrouw) naar de bios voor een bukkake partij (sperma douche)
De bedoeling is dat ca 30 man zich gelijktijdig mogen aftrekken. Het enige wat ze moeten doen is bij de vrouw in het gezicht of op de borsten te spuiten.
Spelregels:
- Hygiëne en discretie gevraagd en geboden.
- Leeftijd 25 -55 jaar
- Met Turkse en Marokkaanse mannen heeft ze geen klik.
- Bij haantjes gedrag of geen klik wordt je gevraagd om weg te gaan.
- Mannen mogen alleen aftrekken en klaarkomen in haar gezicht of over haar borsten.
- Niet spuiten in haar ogen en mond.
- Niet zoenen, vingeren, neuken of de sperma uitsmeren enz.
- Op enige afstand van haar blijven staan en elkaar de ruimte geven zodat er meerdere mannen gelijktijdig haar onder kunnen spuiten.
- Je mag meerdere keren klaarkomen, maar zorg dat andere mannen ook de kans krijgen.
Na afloop van deze bukkake middag gaan we ook mannen (minimaal 10 man) selecteren voor 'n Gang Bang (neuken en pijpen) die we dan in de nabije toekomst ook in de cinema gaan plannen. Mannen die door ons zijn goedgekeurd worden verzocht om ons een mail te sturen voor de uitnodiging tzt.
Tot laters… FenM
Zaterdag 14 december Bukkake party
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Zaterdag 14 december Bukkake party
Dat zijn nog eens mooie, lekkere borsten of mag ik ook tieten zeggen? Ik kom als ik tijd heb zeker kijken. Ben benieuwd of het een begin is voor veel meer leuks en ondeugends 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten