cinemabezoek

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Nick007
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: cinemabezoek

Bericht door Nick007 »

Als je gewoon duidelijk bent vanaf het begin......heb je nergens last van ook niet als je het op het forum zet....wij waren er donderdags en hadden nadat we duidelijk waren van niemand last ....een ander stel wat de bios in dook ook niet.....mijn vrouw ging op de grote matras liggen en ik vertelde we gaan het met niemand doen ....en zij werd met rust gelaten er werd voldoende afstand gehouden......dus mijn advies wees gelijk duidelijk dat voorkomt problemen.......later toen wij met een 3 de persoon ook bezig waren met zijn 3 en werden wij ook gewoon met rust gelaten........

Het personeel van de EC in Arnhem let er ook op die maken regelmatig ronde's enz.......

Gr Nick
flipsofie
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door flipsofie »

zelden zo rustig gezien. Wij waren afgelopen woensdagmiddag in de cinema. En wat schetst onze verbazing ? wij waren als stel helemaal alleen. Toen wij in de darkroom heerlijk bezig waren is er even een heer komen kijken en ook zo weer vertrokken. Dit was dus het andere uiterste van onze eerdere reactie. deze keer dus geen opdringerige mannen. hihihi maar ja helemaal alleen is ook niet alles :P .
( het is ook nooit goed he hihihi)
Nick007
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Nick007 »

Wel lekker .....hoef je niet bij de toestellen te wachten en het grote bed .... :lol: :lol: :lol:

Wij gaan het maandag weer eens bezoeken........ :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Naamloos en 6 gasten