Teleurstelling
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Teleurstelling
De laatste drie maanden ben ik op bezoek geweest bij de EC tijdens de jongerendag. Ik val niet op mannen en hoop dus eens een vrouw te treffen (of stel). De laatste drie keren waren er alleen maar mannen en weinig jongeren. Dat vind ik jammer! Kan er niet meer publiciteit gemaakt worden voor de EC? Dat zal vast een nieuw publiek opleveren 

-
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Teleurstelling
Het is nog steeds altijd wel een gelukstreffer als je een leuke vrouw of stel treft in de EC, maar dat maakt het ook wel weer spannend toch?
Voor mij wel een voordeel, veel van de jongens zijn zo opgewonden dat ze zich dan maar door een gloryhole laten verwennen door een man
Ben je in de avond geweest? Begin van de middag zijn er wel iets jongere mannen geweest, er is ook een stel binnen gelopen maar die waren snel weer vertrokken.
Maar gewoon blijven proberen, het kan maar zo wel "je dag" zijn.
Voor mij wel een voordeel, veel van de jongens zijn zo opgewonden dat ze zich dan maar door een gloryhole laten verwennen door een man

Ben je in de avond geweest? Begin van de middag zijn er wel iets jongere mannen geweest, er is ook een stel binnen gelopen maar die waren snel weer vertrokken.
Maar gewoon blijven proberen, het kan maar zo wel "je dag" zijn.
- Nick007
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Teleurstelling
Op zaterdag is er altijd een stel of meerdere in Arnhem....ik denk dat je het forum meer in de gaten moet houden...ik zie dat Emma en Wim vaak een oproep doen......
en wil je kans maken zal je je aan hun tijden moeten aan passen,anders om zal moeilijk worden .....
en wil je kans maken zal je je aan hun tijden moeten aan passen,anders om zal moeilijk worden .....
DannyD schreef:De laatste drie maanden ben ik op bezoek geweest bij de EC tijdens de jongerendag. Ik val niet op mannen en hoop dus eens een vrouw te treffen (of stel). De laatste drie keren waren er alleen maar mannen en weinig jongeren. Dat vind ik jammer! Kan er niet meer publiciteit gemaakt worden voor de EC? Dat zal vast een nieuw publiek opleveren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten