WOENSDAG MIDDAG VANAF 12.00 UUR ben ik er weer eens
het is een hele tijd geleden dat ik er weer was
kom en geniet mee ....... ff leuke en lekkere dingen doen
alle wensen worden vervuld ....... hihi mijn wensen ook hoop ik
dikke kus WENDY
WENDY SOMER MEET & GREET wo. 14 mei
-
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: WENDY SOMER MEET & GREET wo. 14 mei
Ik ben voornemens om morgen een keer de stoute schoenen aan te trekken (en in de EC weer uit...
)
Heb alleen geen ervaring met een dergelijke meet en greet, wel met de EC Arnhem.
Kan iemand me van te voren vertellen of er nog speciale regels gelden tijdens het bezoek van Wendy Somer (of 1 van haar hete collega's)
Of misschien kan de EC zelf wat toelichten?
Alvast dank
Spanningzoeker

Heb alleen geen ervaring met een dergelijke meet en greet, wel met de EC Arnhem.
Kan iemand me van te voren vertellen of er nog speciale regels gelden tijdens het bezoek van Wendy Somer (of 1 van haar hete collega's)
Of misschien kan de EC zelf wat toelichten?
Alvast dank
Spanningzoeker
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Ha "spanningszoeker", Wendy is een leuke vrouw en zeer actief. Je zal je spanning bij haar zeker kwijt kunnen
Zij van haar kant kan een goede befbeurt met 1 of 2 vingers zeker waarderen. Voor de rest een lekkere straight forward dame, die er geen doekjes omwind, gewoon normaal doen en je gaat een mooie middag tegemoet.
Enjoy!

Enjoy!
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
toch wel leuk dat er ook vrouwen zijn die zich door iedereen laten nemen zijn leuke meiden alle 2 wel x geweest als t rustig is worden ze vaker genomen en als je geluk heb trio heb dat x tje mogen doen had daar nog geen ervaring mee dus geren hou t lekker netjes en maar er een gezellig middag avond van met de mooie dames alleen jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn dus heren maak er lekkere gangbang van maar wat ik net zei hou t boven in de cineman wel lekker netjes heb al op de form gelezen dat t ergens een bende was geworden o ja en de eigenaren van de zaak ga zo door als ik er meestal kom voel ik me op mijn gemak in deze cinema een van de weinige in omgeving arnhem heel veel sex plezier richard.........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten