Morgen 21/5 BBW!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Spuitje
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Morgen 21/5 BBW!

Bericht door Spuitje »

Nee ik heb geen zin eigenlijk maar ik zet me er wel overheen... .
Haha nee hoor.... Ik heb er zeker zin in.......... Tot straks lekker ding!
Loodgieter
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Hè Lotte.
Wanneer kom je weer een keer naar Hilversum of Amersfoort.
Ik heb wel weer zin om je flink aan te pakken.
Dp in je kutje , bukake zeg het maar .
Ik zorg voor , goede neukers .
Mail me maar.
Gr Loodgieter.
ArnhemseDanny
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door ArnhemseDanny »

Wat heb ik (vooral) gelachen deze middag, jeetje!

Voor alle mannen die meteen een slappe kregen na m'n opmerking over die 'wat oudere mensen' en de bijbehorende geluiden (die van de tv kwamen natuurlijk...) en daarna nog de koffiepadjes-actie.... ahum..! Excuses! haha

Maar wees eerlijk, van die saaie momenten dat iedereen niks zegt en elkaar dom staat aan te staren is toch ook niks? Beetje gezelligheid en lol hoort erbij ook hoor vind ik. Maakt het een stuk leuker toch? :D :D :D

Voor herhaling vatbaar, ik heb een leuke middag gehad al kwam er 'zucht' niet veel van bij mij kwa actie. ;) :roll:

Danny!
Een dag zonder sex is als een aardbei zonder slagroom.
venlosejongen
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door venlosejongen »

Hallo Lotte,

Heb heerlijk genoten van je vanmiddag. En ik moet zeggen je proefde lekker toen me hoofd tussen je benen ging om je te beffen. Lekker hoe je me pijpte toen je lekker was klaargekomen. En dan de geile manier waarop je bedankt zei ... Hoop je vaker te treffen in EC....

Venlosejongen
BasD
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door BasD »

Lotte is een topper!
Bink38

Bericht door Bink38 »

Zeker is Lotte 'n topper.
Wat ben jij toch n heelijk geil ding.
Hoop je snel weer tegen te komen in Arnhem om er weer 'n hele geile middag van te maken.
Mars
Geaardheid: bi
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door Mars »

Toch maar even een verslagje geschreven:

Onderweg naar de cinema. Ik had haar al gesproken via het forum en was benieuwd naar de echte persoon. Naar binnen, even afrekenen en hup maar eens boven kijken of ze er al is. Ik was wat aan de vroege kant. Even rond kijken wie er allemaal aanwezig waren. Er zat iemand aan het kruis met een zwart masker op, oei dat was even wennen. Maar goed, er langs naar de kluisjes om er daar eerst maar eens 1 van in gebruik te nemen. Schoenen uit, sokken uit, shirt, broek alles verdween de locker in. Op slot en maar eens even aclimatiseren en even rond kijken wat er allemaal te beleven viel.

Na heel even rond gekeken te hebben kwam ik haar dan tegen, leuke meid om te zien, op het forum niets overdreven. Een leuke verschijning... Toch maar eens aanspreken, Hoi volgens mij hebben we elkaar digitaal gesproken. Dan moet jij Mars zijn kwam er vrolijk terug. Yup dat klopt. Beetje onwennig gesprekje, is toch spannend he. Na even gebabbeld te hebben weer terug naar binnen, moesten allebei nog even wennen.

Op een gegeven moment ging ze ook omkleden, en er ging nog een tijdje overheen. Toch nog maar een sigaret en nog even bijkletsen. Ondertussen kwam er een engels sprekende jongen zich melden die nerveus was en nog nooit geweest was. Een rondleiding van Lotte was dan ook zeer welkom.

Na een tijdje ging in samen met Lotte maar eens de cinema verkennen, langs de bios, langs de douche, naar de grote ruimte en de darkroom in om te kijken of daar nog wat aktie was. Nope. Lotte had aangegeven dat het nou niet echt duidelijk was of ze nou voor haar kwamen of bi/gay dag. Ach daar kom je maar op 1 manier achter :)

Ik de darkroom pakte ik haar vast en begon te strelen (ach zo'n darkroom is toch drempel verlagend). Langs haar borsten, lekker mee spelen even naar beneden om mijn vingers langs haar stringetje te laten gaan. Hier kreeg ze het wel warm van e en kleine mars werd door haar dan ook gretig verkend. Het werd alsmaar drukken en zei tegen haar och er komen er toch nog heel wat voor je :)

De darkroom werd wat te klein/donker en ze gaf aan te willen verhuizen naar de grote ruimte. Ze kan dan zien wie er aan haar zit. Daar ging ze gelijk verder en we zaten lekker met elkaar. Ondertussen hadden er ook wat andere heren plaats genomen om / rond haar en ze werd door mij en door de anderen heerlijk betast. Na een paar minuten kwam ze er achter dat ondergoed en bovenkleding toch niet zo heel handig was in deze setting en ze ging ze maar even opbergen in haar kluisje (heel verstandig!) met een opmerking ik ben zo terug bleven we achter. Het duurde niet lang of ze was er weer. Kwam gelijk op me aflopen en gingen verder waar we gebleven waren. Hop het bed op, haar even lekker laten liggen om eens lekker aan haar kutje te sabbelen. Een aantal heren hadden om haar heen plaats genomen en werden gepijpt. Daar had ik ook wel zin aan en heb even plaats gemaakt voor de volgende. Ik nam naast haar plaats en na heel even kwam ook ik aan de beurt. Wat was dat lekker zeg, moeite doen om niet al klaar te komen.. Brrrrr Hierna maar eens een condoom om doen om haar lekker te neuken. Door de spanning/geiligheid/ whateven kwam ik veel te snel maar wel heel lekker klaar.

Pff even bijkomen terwijl wat andere heren met haar spelen.

Na deze sessie was het even tijd voor een korte pauze, ben even gezellig met haar buiten gaan kletsen en even zitten praten met een engels pratende man die voor het eerst in een cinema was. Tijd voor ronde 2,
In deze ronde kwam ze heerlijk klaar door de kwaliteiten van een andere bezoeker. Heerlijk om te zien/te horen. Daarna werden er nog een aantal heren gepijpt door haar, en ja heren ze is kieskeurig in wie maar dat laat ze wel merken. Op het verzoek of er nog neukers waren werd niet echt gretig ingegaan, ach dan offer ik me maar op. Daarna kwam er nog iemand anders die ook wel wou. Ik liep even naar het toilet om me op te frissen en ai het was al weer tijd voor me om te gaan (ik was al laat)
Wat gaat de tijd toch snel.

Snel maar even aankleden, en hop de auto in naar huis. Zo te lezen is het nog een gezellige en vooral lollige middag geweest. Het is in ieder geval een dame die weet wat ze wil en haar eigen grenzen heel duidelijk laat merken. Zeer terecht het is haar eigen lichaam!

Lotte, ok hoop tot snel! Het was zeer gezellig en geslaagd!

@English speaking guy. I hope you enjoyed the afternoon and the next time your less nervous. It was nice speaking to you!
MOT
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door MOT »

Vind haar ook een topper met lekkere grote tieten. Ook heel leuk om met haar te kletsen en douchen :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten