4juni
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
4juni
hoi hoi wij zouden graag de cinema in arnhem bezoeken.we hebben aan zutphen gedacht de eerste keer waen we verhinderd en de twee de keer kregen we niet de response op het forum waar wij opgejoopt hadden.dus wij hopen dat de ec in arnhem ons kan bezorgen waar wij naar opzoek zijn.het liefst stellen maar ook nette verzorgde heren of vrouwen. wij hopen wel op reacties mag ook via een pb.hopelijk tot morgen in de cinema in arnhem.geile groeten van m en j
klaar voor actie.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: 4juni
Van mij hebben jullie een pb ontvangen. Maar vanaf hoe laat zijn jullie er ongeveer, dan hou ik hier rekening mee.
- Johov
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ik heb jullie ook net een PB gestuurd. Ben benieuwd wanneer jullie er zijn.
Geile groetjes
Johan
Geile groetjes
Johan
Ik ben een atletisch gebouwde man 175 cm, 75 kg, ik heb een heerlijke lul van 20 x 4 cm, lekker geschoren en dus hygiënisch (dat vind ik wel erg belangrijk)
Ik hoor met grote regelmaat het kooswoordje LEKKERTJE, dus laat je verrassen.
XXX Johan
Ik hoor met grote regelmaat het kooswoordje LEKKERTJE, dus laat je verrassen.
XXX Johan
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hoi heb jullie een pb bericht gestuurd en hoop dat jullie er vandaag zijn. Gr Tonnie
- Gay-AH
- Geaardheid: homo
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Laatst bezocht:adriano schreef:Je kunt pb-en wat je wilt, er komt geen reactie van dit stel helaas.
02 jul 2014, 12:51
Maar dat wil niet zeggen dat ze een pb hebben gelezen/ontvangen.
Ook ik stuur wel eens een pb maar dat staat niet in de verstuurde map dan.
Ervaren masseur voor boys, erotisch en opzwepend.
Een pm doet wonderen als je interesse hebt.
Een pm doet wonderen als je interesse hebt.
-
- Leeftijd: 42
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Dit zogenaamde stel heeft al meerdere malen een bericht gepost dat ze in Zutphen en Arnhem zouden komen. In geen van beide cinema's zijn ze ooit op komen dagen. EC Zutphen heeft deze persoon een privebericht gestuurd en al hun oproepen op het forum van Zutphen zijn verwijderd. Dus mensen, laat je door dit zogenaamde stel niet voor de gek houden, want inmiddels is het wel duidelijk dat het om een faker gaat.
Dit zogenaamde stel heeft al meerdere malen een bericht gepost dat ze in Zutphen en Arnhem zouden komen. In geen van beide cinema's zijn ze ooit op komen dagen. EC Zutphen heeft deze persoon een privebericht gestuurd en al hun oproepen op het forum van Zutphen zijn verwijderd. Dus mensen, laat je door dit zogenaamde stel niet voor de gek houden, want inmiddels is het wel duidelijk dat het om een faker gaat.
- Eroticcinema Arnhem
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Beste Hans en andere,
dit bericht is 'n verouderd bericht van 4 JUNI waar weer op gereageerd wordt. Intussen hebben wij inderdaad contact gehad met dit stel en er zal in de toekomst pas 'n nieuw bericht geplaatst worden (in overleg met ons) zodra ze echt de grote stap gaan maken. Tot die tijd hebben zij met ons afgesproken dat ze geen berichten meer zullen plaatsen.
dit bericht is 'n verouderd bericht van 4 JUNI waar weer op gereageerd wordt. Intussen hebben wij inderdaad contact gehad met dit stel en er zal in de toekomst pas 'n nieuw bericht geplaatst worden (in overleg met ons) zodra ze echt de grote stap gaan maken. Tot die tijd hebben zij met ons afgesproken dat ze geen berichten meer zullen plaatsen.
Hans42 schreef:Hallo allemaal,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten