Geweldige ervaring twee weken terug

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Jongerukker
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Geweldige ervaring twee weken terug

Bericht door Jongerukker »

Hallo allemaal!

Vrijdag al weer twee weken terug ben ik voor de tweede keer naar de Cinema geweest. Ik weet niet of iemand het interesseert maar wil toch graag mijn verhaal erover kwijt. Want elke keer als ik terug denk word ik weer hartstikke stijf daar beneden.

T was een warme dag en was rond een uur of half 1 op Velperpoort, waar ik een week daarvoor niet naar binnen durfde liep ik nu in een rechte lijn naar binnen om aan de vriendelijke jongen achter de balie te vragen of ik naar boven mocht. Het was nog erg rustig, denk dat we met zen drieen waren. Bij de kluisjes had ik de keus, welk kleding stuk zou ik aan laten? Nou niets dus, ben heerlijk naakt gaan zitten in de hetero zaal en begonnen met rukken. Naast het gangpad zat een man me constant te bekijken hoe ik rukte, dit winde me erg op. En ondertussen werd het toch steeds iets voller in de filmzaal. In je ooghoeken andere mannen zien rukken en zij naar jou zien kijken maakt je ontzettend geil. Op een gegeven moment kwam er dan eindelijk iemand naast me zitten, helaas met te veel kleren aan maar na dat hij me twee keer over mijn bovenbeen wreef pakte die me pik vast en liet het allemaal gebeuren. Ik zou graag weten wie hij was want nam het initiatief tot wat volgde. Gaytje kwam toen erbij en begon me te pijpen en te strelen, Zijn pik zal ik nooit vergeten want was de eerste die ik ooit vast gehouden. Samen zorgden zij ervoor dat ik heerlijk klaar kwam en ging douchen, helaas wist niet hoe die werkte dus kreeg alleen koud water. Maar het was bovenal een prima ervaring! En kom zeker terug.

Groeten,
Gay'tje
Geaardheid: homo
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Geweldige ervaring twee weken terug

Bericht door Gay'tje »

Fijn dat je het leuk vond, komen elkaar vast nog wel een keer tegen, mag je weer met mijn piemeltje spelen hoor :)
MJNL78
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door MJNL78 »

Geil verhaal hoor jongerukker! Van mij mag je je ervaringen wel vaker delen. Denk dat er wel meer mensen interesse hebben.;-)
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

zeker weten, leuke ervaringen lezen is mmmmmmmmmmm

Dapper van je jongerukker ....toch die 1e stap gezet.

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten