Geturfd ;-)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
chasey74
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geturfd ;-)

Bericht door chasey74 »

Just another Sunday evening....of toch niet?

Afgelopen zondagavond, nagenietend van een heerlijk dansweekend, stelde ik aan mijn Mr voor dat het wel weer tijd werd voor een bezoek aan EC. Het was immers ruim een half jaar geleden dat ik daar mijn 'debuut' heb gemaakt als neukslet.

Mijn Mr heeft de volgende dag de aankondiging geplaatst hier op het forum van EC voor woensdag 14 januari. De aankondiging had als inhoud; signeersessie. Iedereen mocht mijn lichaam signeren.

De reacties stroomden binnen, voornamelijk via privé berichten...

Brazilian26 vroeg zich af of het écht waar is. Want ja, er zijn helaas genoeg aankondigingen die niet worden nageleefd. Erg jammer...niet alleen voor degenen die komen maar ook voor EC.

Woensdag 14 januari: onderweg naar EC hebben we nog grappen zitten maken dat we straks de Steenstraat niet meer in konden wegens enorme drukte voor het pand van EC. (jaja...wishful thinking :lol: )

Eenmaal aangekomen bij EC, liepen wij naar boven naar de speelruimte/bioscoop. De zoemer van de deur hoorden we gaan en de deur ging open. In de entree, waar de banken en de kluisjes staan, stonden en zaten al mannen te wachten. Ik werd aange- en bekeken. En ik dacht: zullen ze hier echt voor mij zijn? Mijn vraag werd beantwoord door een van de mannen op de bank: Ja, wij zijn hier voor jou.

Fantastisch! Wat een opkomst!

Met alleen maar kousen en hakken aan werd ik door mijn Mr VanGelder vastgemaakt aan het andreaskruis. Aan de collar, deze werd op 19 april vorig jaar door mijn Mr bij mij omgedaan, hing een kettinkje met een permanente stift aan bevestigd.

Daar stond ik dan...kwetsbaar en enorm opgewonden. Al vlug voelde ik allemaal handen op mijn lichaam....mijn lichaam? Zijn lichaam. Ik heb mijn lichaam aan mijn Mr geschonken....en niet alleen mijn lichaam...ook mijn geest. Ik ben nu eenmaal van Hem.

Na ongeveer 10 minuten werd ik losgemaakt om vervolgens naar de darkroom te gaan. Ik mocht in de sling!

Maximaal 4 personen tegelijk, zei mijn Mr. Zo gezegd, zo gedaan.

Jong, oud, dik, dun, groot, klein....het maakte mij allemaal niet uit. Zij wilden MIJ aanraken en/of neuken! Allemaal onder het toeziend oog van mijn Mr...mijn Mentor...mijn Dom...mijn Liefde. Dat maakt Hem trots...en mij nog meer.

Ondertussen werd mijn lichaam ook gesigneerd want ja...het was immers een signeersessie. Naast namen werd er ook op mijn lichaam 'geturfd'....en wel 7 keer door H. Prachtig! Als ik daar nog aan terug denk, verschijnt er een glimlach.

Heren, bedankt voor deze geile avond. En ja, zeker voor herhaling vatbaar.

Kusjes chasey
VanGelder
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Geturfd ;-)

Bericht door VanGelder »

*trots op zijn meisje, zijn sub, zijn slet, zijn liefde*
Student
Geaardheid: bi
Contacteer:

Bericht door Student »

Fantastisch verhaal! Mooie foto's ook... Jammer dat ik er niet bij was.
geilestaaf34
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door geilestaaf34 »

Geweldig om jullie belevenissen te lezen en nog mooier om te lezen dat het zo naar wens is geweest.

ik kijk al uit naar de volgende aankondiging, en zal dan zeker goed nadenken of ik er ook een keertje bij zal zijn.
Mr Marshall
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Mr Marshall »

Wat een heerlijk, geil verslag. Ik wou dat ik er bij was. ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten