baalen
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
baalen
we kwamen gisteren om 1845 aan in Cinema we mochten niet naar boven om dat de winkel om 19.00 ging sluiten dat was goed baalen we hebben eerst in de file gestaan en toen we er aan kwamen mochten we niet naar boven heb 4 maal gevraag en die jongen zy ze zyn aan het schoon maaken en toen zyn we weer naar huis gegaan is vlink baalen snik snik spermaslet
- Hornyguy
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: baalen
De volgende keer toch beter weer, geile mannen genoeg die je onder willen spuiten toch.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 0
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Dat is inderdaad balen en indien eerder bekend had dat inderdaad eerder geadverteerd moeten worden (ik sluit overigens niet uit dat het voor EC zelf ook een verassing was want kennelijk werd die vervroegde sluitingstijd verplicht gesteld door de gemeente).
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames
.

-
- Geaardheid: homo
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Op alle officiële feestdagen zijn er aangepaste winkel openingstijden, verstandig om dan eerst te checken......
-
- Contacteer:
4 mei is bij mijn weten anders geen officiële feestdag en in de gewone bioscoop draaiden de films ook gewoon door. Op het forum werd de aangepaste sluitingstijd bovendien pas om 15:00 bekend gemaakt ofwel slechts 4 uur voor sluitingstijd ( beetje laat voor wie 2 uur moet reizen om daar te komen).Gay'tje schreef:Op alle officiële feestdagen zijn er aangepaste winkel openingstijden, verstandig om dan eerst te checken......
Laatst gewijzigd door Uschi op 08 mei 2016 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames
.

-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transseksueel
- Contacteer:
Echt met alle respect uschi, maar wat kan jij zeiken om iets wat jou niet eens is overkomen. 

-
- Contacteer:
Waarvan actelekkersletje schreef:Echt met alle respect uschi, maar wat kan jij zeiken om iets wat jou niet eens is overkomen.

.

-
- Geaardheid: homo
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Ik zie het, ik zag de plaatsingsdatum 5 mei en met die datum in mijn hoofd typte ik het antwoord.
Laten we het maar op een zonnesteek houden
4 mei is bij mijn weten anders geen officiële feestdag en in de gewone bioscoop draaiden de films ook gewoon door. Op het forum werd de aangepaste sluitingstijd bovendien pas om 15:00 bekend gemaakt ofwel slechts 4 uur voor sluitingstijd ( beetje laat voor wie 2 uur moet reizen om daar te komen).[/quote]
Laten we het maar op een zonnesteek houden

4 mei is bij mijn weten anders geen officiële feestdag en in de gewone bioscoop draaiden de films ook gewoon door. Op het forum werd de aangepaste sluitingstijd bovendien pas om 15:00 bekend gemaakt ofwel slechts 4 uur voor sluitingstijd ( beetje laat voor wie 2 uur moet reizen om daar te komen).[/quote]
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Dag Leukstel, ik kan om onduidelijke redenen jullie geen PB meer sturen. Jullie hebben mijn mailadres. We stappen even over op Mail ok.
Nb ik heb zelf ook een massagetafel.....

Nb ik heb zelf ook een massagetafel.....

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten