We houden het simpel.
zijn we van plan 's midags langs te komen in arnhem. Zij wil graag minstens vijf grote harde palen leegzuigen en in haar gezicht en mond klaar laten komen, ook door een gloryhole. Verder zien we wel.
Stuur een duidelijk, leuk en niet te kort persoonlijk bericht en - indien het aanspreekt - laten we je weten wanneer en hoe laat we er exact zijn. Alhoewel we het wel graag willen weten, zijn uiterlijk en leeftijd geen issue. We gaan vooral voor hele grote geschoren pikken met veel zaad en voor mannen die prettig in de omgang zijn en een normaal bericht kunnen sturen en iets over zichzelf kwijt willen. ook BBC mannen zyn welkom
zy 40, heerlijk lijf en botergeil. Geen fake, dat kunnen de mensen die ons hier wel eens eerder hebben gezien wellicht bevestigen? Hij kijkt zelf verder alleen toe en leidt het geheel in goede banen.xxx spermastel
morgen
- Serendipity
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: morgen
Ik heb een pb verzonden naar jullie, is het nou vandaag (dinsdag dus) of woensdagmiddag dat jullie willen langskomen? Dat is mij onduidelijk. Hoop tot snel! 

* Pluk de dag, het kan altijd je laatste zijn! *
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
hai wy komen vandaag langs xxx
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Niet verwacht, maar wat een mooi en geil lichaam had deze dame. Heerlijke spermaslet. Heb bijzonder genoten. Hoop dat zo'n aangename verrassing vaker komt!
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
hai geile mannen ik will iedereen bedanken voor die geile Sperma mmmm ik hoop volgende keer Meer te krygen hihihi en mannen niet kyken ik byt niet will alleen Maar zuigen en lekker verwend worden kusss spermaslet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten