hoi

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
angela100
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

hoi

Bericht door angela100 »

zaterdag keer in arnhem cinnema geweest.eerst nog even pb gestuurd naar een stel die ook zou komen.toen wij binnen kwamen was het stel al lekker bezig.ik had leer kort rokje kousen lak bh aan toen ik binnen kwam .eerst nog even wat rond kijken werd inmiddels al lekker druk .toen kwamen we nog een vriendelijke knul tegen die wij konden van amersfoort .toen ging ik rokje uit doen en ben op de gynocologe stoel gaan liggen was al lekker geil en nat lag heerlijk bij vond mijn man. al gauw stonden er veel mannen om mij heen.begonnen mij te beven vingeren mijn man ging vrouw even lekker vingeren hoorde haar heerlijk kreunen terwijl ik door verschillende mannen werd geneukt .de eerste man die kon ik nog van amersfoort zijn piemel kwam bekent voor .en hij kwam al gauw klaar .toen stond volgende al weer te wachten om mij te neuken heerlijk geil allebeide handen had ik lekkere piemel beet hoorde mannen lekker kreunen .was supper geslaagde middag
roy116
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: hoi

Bericht door roy116 »

angela100 schreef:zaterdag keer in arnhem cinnema geweest.eerst nog even pb gestuurd naar een stel die ook zou komen.toen wij binnen kwamen was het stel al lekker bezig.ik had leer kort rokje kousen lak bh aan toen ik binnen kwam .eerst nog even wat rond kijken werd inmiddels al lekker druk .toen kwamen we nog een vriendelijke knul tegen die wij konden van amersfoort .toen ging ik rokje uit doen en ben op de gynocologe stoel gaan liggen was al lekker geil en nat lag heerlijk bij vond mijn man. al gauw stonden er veel mannen om mij heen.begonnen mij te beven vingeren mijn man ging vrouw even lekker vingeren hoorde haar heerlijk kreunen terwijl ik door verschillende mannen werd geneukt .de eerste man die kon ik nog van amersfoort zijn piemel kwam bekent voor .en hij kwam al gauw klaar .toen stond volgende al weer te wachten om mij te neuken heerlijk geil allebeide handen had ik lekkere piemel beet hoorde mannen lekker kreunen .was supper geslaagde middag
Hoi, beetje late reactie maar lees jullie verslag nu pas.
Ik was de tweede die je neukte en dat voelde heerlijk.
heb nog even afgewisseld met de man van amersfoort omdat ik anderen ook een kans gun.
alleen zat dat opstapje van de stoel me in de weg maar toch heerlijk geneukt en een mooi uitzicht.
Bedankt hiervoor,
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten