Geile fantasie

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Filmbisetje
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geile fantasie

Bericht door Filmbisetje »

Afgelopen keren kwamen we aangekondigd naar de cinema toe om haar door een groep mannen flink te laten gebruiken. Nu willen we het eens anders doen.

Voor een volgende keer zoeken we een geile, maar intiemere invulling waarvoor jullie geile fantasieën hieronder mogen aangeven. Denk aan een onderdanige bi boy die mijn vriend samen met mij wil pijpen en samen met mij uitvoert wat hij ons opdraagt. Of een/ twee mannen die mij onder toezicht van mijn vriend willen gebruiken. Zoveel dingen zijn er mogelijk….
Laat je fantasie volop werken en verras ons. Wij zullen het meest geile scenario uitkiezen en de bedenker ervan uitnodigen voor de uitvoering. We zullen voor dit scenario geen aankondiging op het forum plaatsen

Wij kijken vol verwachting uit naar jullie fantasieën...
Xx
Wij zijn een slank, aantrekkelijk en - in de juiste setting bi - stel. Beetje kinky ook wel. We zoeken slanke, actieve doeners, mannen en vrouwen tussen de 18 en 55
Filmbisetje
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geile fantasie

Bericht door Filmbisetje »

We krijgen al veel reacties via pb. We zijn niet in de gelegenheid om alle pb's te beantwoorden (we lezen ze zeker wel) maar we zouden het ook leuk vinden als julllie je fantasie hier op het forum delen zodat er volop inspiratie opgedaan kan worden op weg naar een ultiem geil scenario

Xx
Wij zijn een slank, aantrekkelijk en - in de juiste setting bi - stel. Beetje kinky ook wel. We zoeken slanke, actieve doeners, mannen en vrouwen tussen de 18 en 55
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten