voor de afwisseling

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Filmbisetje
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

voor de afwisseling

Bericht door Filmbisetje »

willen we een keer discrimineren. Binnenkort komen we einde ochtend/begin middag. We hebben al eerder oproepen geplaatst en de mannen die langs (en soms klaar) kwamen waren er in allerlei soorten/leeftijden en gewichten. Gewoon omdat we daar een keer zin in hebben zoeken we nu slanke mannen die ruwweg onder de 50 zijn. Als jullie dat iets lijkt en aan de ''eisen'' voldoen dan graag een pb over wanneer we er zijn. Maar kijk vooraf wel even in de spiegel en naar je ID-kaart of het klopt want anders zullen we wel netjes kenbaar maken dat je dit keer niet aan onze wensen voldoet
Wij zijn een slank, aantrekkelijk en - in de juiste setting bi - stel. Beetje kinky ook wel. We zoeken slanke, actieve doeners, mannen en vrouwen tussen de 18 en 55
Uschi
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: voor de afwisseling

Bericht door Uschi »

Mijn id kaart zegt 54 maar niemand die dat geloofd als ik voor ze sta want ik wordt nog altijd onder de 40 geschat. Omgekeerd zijn er mensen van 40 die er uit zien als 55. De collega's van mijn vader leken oud vergeleken bij hem terwijl hij flink wat ouder was dan zij.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
rubenkarels
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door rubenkarels »

Filmbisetje, zijn jullie man en vrouw?
Ik ben een man van 27jr en heb wel zin om een vrouw lekker te neuken.
Wanneer zijn jullie er?
Filmbisetje
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Filmbisetje »

rubenkarels schreef:Filmbisetje, zijn jullie man en vrouw?
Ik ben een man van 27jr en heb wel zin om een vrouw lekker te neuken.
Wanneer zijn jullie er?
Wij zijn inderdaad een man en een vrouw :P Als je interesse hebt dan horen we dat graag via PB
Wij zijn een slank, aantrekkelijk en - in de juiste setting bi - stel. Beetje kinky ook wel. We zoeken slanke, actieve doeners, mannen en vrouwen tussen de 18 en 55
Aduh
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Aduh »

SNEEUWWITJE EN DE 5 DWERGEN

Het is mij opgevallen dat de cinema snel vol met mannen raakt zodra er een vrouw of een stel een oproep op de forum plaatst. Wat heel logisch is! Sommige vrouwen/stellen waarderen het zeer en sommige zijn wat minder content hierover. Het is vanzelfsprekend dat ze hun eigen filter mogen toepassen.

Soms heb je al geluk dat je bij het spel betrokken wordt en soms is er een ontmoeting dat aan alle verwachtingen van je geilste fantasieën voldoet. Dit was zo'n dag voor mij. Mijn hart begon harder te kloppen toen ik in de hetero cinema een kiekje nam. Een mooie slanke jonge dame die verwend werd door een jonge man. Er waren vier extra mannen aanwezig en ze stonden allemaal om haar heen als een havik die zijn prooi goed in de gaten hield. We waren allemaal blijkbaar door hun keuring heen, want nadat ik had bevestigd dat ik ze een PB had gestuurd, nam zij mijn half stijve pik in haar warme en natte gulzige mond. Heel rustig vanaf de eikel naar de wortel, liet zij haar zachte tong en lippen glijden terwijl een jonge harde staaf in haar penetreerde. Zij kreunde van genot bij elke stoot. Mijn pik werd steeds harder en harder. Mijn hart ging tekeer en mijn bloedvaten stroomden vol met bloed van geiligheid. Steeds raakte mijn eikel diep in haar keel. Zo zacht, zo warm en oh zooo...nat! Om de beurt pijpte zij de mannen met vol passie en overtuiging totdat zij besloot om het feest naar een andere ruimte te verplaatsen.

We liepen achter haar aan als de dwergen achter het Sneeuwwitje, maar allemaal met een stijve knot. Absoluut geen straf en met zo'n mooie dame hadden we blijkbaar geen moeite om ons genotstaven omhoog te houden. Zij vergat haar eigen partner ook niet te plezieren. Het kokhalzen geluid bevestigde dat ze van deepthroat houden. Keer op keer stak hij zijn pik diep in haar gulzige mond en zij nam het ten harte. Daarna nam zij plaats op het grote bed en daar lag zij dan mooi op haar rug. Langzaam deed zij haar beide benen wijd en ik kon me niet weerhouden om haar prachtige gebloeide orchidee te bewonderen. Zachtjes streelde ik haar prachtige bloem van zacht vlees. Ik stak mijn vinger er in en voelde dat het goed bedropen was. Terwijl zij een jonge man verder oraal aan het bevredigen was, deed ik een condoom om en liet ik mijn harde staaf langzaam in haar glijden. Mijn hersencellen sloegen op hol! Elke molecuul in mijn lijf stond te springen. Elke millimeter van mijn lichaam was op dat moment voor haar. Ik werd bedolven onder de geiligheid en mijn stoten werden steeds harder en harder. De aanwezige mannen hadden haar na mij om de beurt verwend. Missio en cowgirl! Bij de tweede ronde had ik haar voor mijzelf. Met haar benen om mijn heup heen, neukte ik haar diep en hard. Haar kreun werd steeds luider en luider en mijn pik werd steeds harder en harder. Steeds kuste ik haar prachtige hals en af en toe keek ik naar haar mooie borsten. Ik hield het niet lang meer vol en zij ook niet! Haar kreun veranderde in verstikte geluid en toen wist ik dat zij het hoogte punt ging bereiken. Ik stootte steeds harder diep in haar kut en tegelijk kwamen we klaar. Terwijl ik mijn condoom volspoot, trilde zij hevig en ik spoorde haar aan om het te omarmen. Grijp dat hoogte punt bij de keel en geniet! Zij greep mijn billen vast als teken "laat die stijve pik eerst erin zitten" en door haar geiligheid kneep zij mijn pik met haar kut. Ik liet zij eerst tot bedaren komen alvorens ik mijn pik uit haar kut trok. Ik had daarna even de tijd nodig om bij te komen. Al dat bloed stroomde ergens anders dan in mijn hoofd na zo'n heftige vrijpartij.

Na een hele korte adem en drink pauze verplaatste het stel naar de grloryhole en had een privé blowjob sessie. In de darkroom lag zij kort in de sling en wou daarna dat de mannen haar onderspoten. Dat hadden we met zijn allen met plezier gedaan, voordat zij richting de douche gingen om daarna de EC te verlaten. Haar jurk waarmee zij gekomen was, zag er mooi uit om haar slanke lijf. Nadat zij alle mannen had begroet, verlieten ze de cinema.

Het was voor mij een dag om nooit meer te vergeten. Het was zeker een dat in mijn eigen geschiedenis boekje staat genoteerd. Filmbisetje is een prachtig stel en ik kijk er naar uit naar onze volgende ontmoeting(en). Toen ik langs de EC reed, glimlachte ik richting de winkel. Wat een dag!
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

He Aduh

Wat een mooi verslag van je

Dit stel was alleen niet filmbisetje maar
Witsneetje ons rooie vriendinnetje en haar meester
Ze heeft van jou ook genoten hoorde ik van haar .
Er is niet 1 dame die zo goed kan deaph trouhten en er van genieten als witsneetje

Gr. Jack
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten