Het was weer een heerlijke gangbang met Mila. Deze keer in Arnhem, wat voor mij superpraktisch was.
Kort nadat ik de EC binnenkwam, kwamen Mila en Fer ook binnen, evenals andere uitgenodigde mannen. Het leek wat minder druk te zijn dan de vorige keer in Amersfoort. Na het omkleden hebben we wat staan drinken en kletsen op de gang. Mila had een sexy rode body met slipje aan en mijn gedachten begonnen af te dwalen naar wat zou komen. Ik ben toch maar even een paar minuten in de bios gaan zitten om te relaxen en me voor te bereiden.
Bij terugkomst duurde het niet lang voordat we naar de speelruimte gingen. Ik zat al bijna aan Mila, maar we moesten nog even toekijken hoe Fer haar ontkleedde. Samen met enkele heren legde hij haar op het kruis en bond haar vast. Fer speelde nog even met Mila en na enkele minuten zei hij: "Heren, ze is van jullie!" Een seconde later zat iemand al op z'n knieën om Mila goed te beffen en werd ze ook gestreeld door iedereen.
Mila komt natuurlijk naar de EC om stevig geneukt te worden, dus de actie verplaatste zich niet veel later naar het bed. Eerst werd Mila op de rand van het bed geneukt, maar enkele mannen later werd ze om praktische redenen naar het midden van het bed verplaatst. De mannen gingen er in een rap tempo doorheen; het duurde bij de meeste mannen niet lang voordat ze hun condoompje volspoten. Ook wel begrijpelijk als je zo'n mooie en sexy vrouw onder je hebt liggen. Ik was misschien als zesde of zevende aan de beurt en ook ik kon dat strakke hete kutje maar ongeveer een minuut weerstaan. Gelukkig bleef ik na het klaarkomen nog een poosje hard, zodat ik aan het eind nog een paar stevige stoten heb kunnen uitdelen.
Later werd Mila, staand bij het bed, van achteren geneukt. Er was iemand die haar lekker stevig paalde, waarop Mila kreunde: "Neuk me". Erg opwindend. Ik had zelf even wat tijd nodig om weer goed hard te worden, dus ik heb de rest van de eerste helft toegekeken. Toen de mannen leeg waren, werd een rook/drinkpauze ingelast.
Was de eerste helft misschien wat tam, de tweede helft werd er heel wat steviger geneukt. In de darkroom werd een wip in de swing gemaakt, maar we belandden toch weer gauw op het bed. Ik werd gauw keihard bij het aanschouwen van de neukpartij. Hoewel ik voor de pauze snel klaarkwam, heb ik Mila in de tweede helft meerdere malen stevig doorgeneukt. Het was intussen flink warm geworden in de speelruimte. Hierdoor moest ik steeds na enkele minuten neuken wel even een korte pauze nemen om bij te komen. Bijzonder heerlijk was het ook op z'n hondjes. Ik heb het waarschijnlijk in een eerder verslag ook geschreven, maar Mila heeft echt een goddelijk kontje om vast te pakken en lekker hard tegenaan te stoten. Het was ook geil dat Mila me op den duur terug begon te neuken, zodat ik me afvroeg wie nou eigenlijk wie aan het neuken was
Mila eindigde op haar rug, waar ze nog door mij en enkele andere heren stevig is genomen. Fer neukte haar als laatste en kwam in Mila klaar, waarna het tijd was voor de heren om haar een spermadouche te geven. Waar ik de vorige keer in Amersfoort op dit punt al leeg was, kon ik deze keer wel mijn lading over haar borsten heen spuiten, net als zo'n tien andere mannen. Mila smeerde het sperma uit over haar borsten en de heerlijke gangbang was alweer voorbij. Een welverdiend applaus volgde.
Fer en Mila, hartstikke bedankt. Het was super! Tot een volgende keer.
Groetjes,
Eddie